بهمن عسکری و سجاد گنج زاده در تاتامی لیگ جهانی سری A اسپانیا

دو عضو تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیایی 2017 قزاقستان، برای شرکت در پیکارهای کاراته‌وان لیگ جهانی سری A راهی اسپانیا شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سجاد گنج زاده و بهمن عسکری برای شرکت در پیکارهای کاراته وان لیگ جهانی سری A که به میزبانی شهر «تولدو» اسپانیا انجام می‌شود با هزینه شخصی صبح امروز (پنجشنبه) به محل برگزاری این دوره از مسابقات رفتند.

اولین سری A مسابقات کاراته وان در سال 2017 طی روزهای شنبه و یکشنبه (17 و 18 خردادماه) با حضور 825 ورزشکار از 67 کشور برگزار می شود که بهمن عسکری در وزن 75- کیلوگرم رقابت می کند و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم به مصاف رقبایش می رود.

در گروه بانوان، ساندرا سانچز از اسپانیا دارنده برنز جهان کاتا، بتینا پلانک از اتریش دارنده برنز جهان در وزن 50- کیلوگرم، والریا کومزاکی از برزیل دارنده مدال نقره جهان در وزن 55- کیلوگرم، اینگردیا ساچانکوا از اسلواکی دارنده برنز جهان در وزن 61- کیلوگرم و در گروه مردان، دامین کوینترو از اسپانیا دارنده نقره جهان کاتا، صوفیانه آگوجیل از فرانسه دارنده برنز جهان در وزن 60- کیلوگرم، یاوس تادیسی از مجارستان دارنده مدال نقره جهان و آندرس مادرا از ونزوئلا دارنده برنز جهان از ونزوئلا در وزن 67- کیلوگرم، بهمن عسکری قهرمان آسیا در وزن 75- کیلوگرم، آیخان مامایوف از آذربایجان دارنده نقره جهان و کنجی گریلون فرانسوی دارنده برنز جهان در وزن 84- و سجاد گنج زاده قهرمان جهان به همراه اشرف اوچن از مراکش دارنده مدال نقره جهان در وزن 84+ برجسته‌ترین کاراته‌کاهای این دوره از مسابقات هستند.

بیشترین تعداد ثبت نام شده این رقابت ها متعلق به مسابقات کاتای انفرادی مردان است که 108 کاتارو ثبت نام کرده اند و کمترین تعداد شرکت کننده در این رقابت ها به وزن 68+ کیلوگرم بانوان تعلق دارد، جایی که 25 ورزشکار به روی تاتامی می روند.
در سال 2017 تاکنون 4 مرحله مسابقات کاراته وان برگزار شد که به ترتیب شهرهای پاریس فرانسه، روتردام هلند، دوبی امارات و رباط مراکش در قالب لیگ جهانی بود. این پنجمین مرحله لیگ جهانی است.

603

کد خبر: 787612

وب گردی

وب گردی