نقوی حسینی: غرب  ادعای مبارزه با تروریسم دارد اما با منافقین رابطه دارند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: غرب همواره ادعای مبارزه با تروریسم دارد ولی با منافقین رابطه دارند، منافقین 17 هزار نفر را ترور کردند و بزرگانی همچون شهید بهشتی و 72 تن را به شهادت رساندند.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : تروریسم در جنایتکاری خود فارس ، عرب ، کرد و شیعه و سنی نمی شناسد ، او به دنبال نابود کردن اسلام است و باید در مقابل او متحد بود.

وی افزود : غرب همواره ادعای مبارزه با تروریسم دارد ولی با منافقین رابطه دارند، منافقین 17 هزار نفر را ترور کردند و بزرگانی همچون شهید بهشتی و 72 تن را به شهادت رساندند.
وی اظهار کرد: هدف داعش ، ضربه زدن به ایران به عنوان پرچم دار اسلام ناب محمدی است ، این همان داعشی است که ما در سوریه برای حفظ نظام با آن ها می جنگیم که اگر این مقابله نبود امروز مجبور بودیم در میدان های ورامین با آنها مبارزه کنیم.
نقوی با اشاره به حادثه تروریستی داعش درمجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل گفت: از چهار درب ورودی مجلس شورای اسلامی ، یک درب مخصوص تردد مردمی است که از اقصی نقاط کشور برای دیدار با نمایندگان به مجلس مراجعه می کنند ، دربی که به دلیل تردد مردم فقط بازرسی انجام می شود .
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : تروریست ها از همان ابتدای ورود به درب مجلس شروع به تیراندازی کردند و با به شهادت رساندن مردم و کارکنان مجلس وارد ساختمان شدند.
وی تأکید کرد: امروز همه باید اتحاد خود را برای مقابله با استکبار جهانی و تروریسم که زاده آمریکا و اسرائیل هستند حفظ کرده و از ارزش های اسلامی حراست کنیم.
نقوی با اشاره به سفر وزیر صنعت و معدن به شهرستان ورامین گفت : بسیاری از صنایع شهرستان ورامین تعطیل هستند و از دولت می خواهیم که کمر همت بسته و از صنایع داخلی حمایت کند.

302

کد خبر: 787788

وب گردی

وب گردی