بادامچیان: در خط ارزشی انقلاب جایی برای عافیت‌طلبان نیست

اسدالله بادامچیان پیش از خطبه های نماز جمعه قم گفت: مردم اگر ببینند کسی را که انتخاب کرده اند، منحرف شد، خودشان بیرونش می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ایسنا، این عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب آرمانی و عقیدتی است چه در زمان پیامبر اسلام(ص) و چه در امتداد آن و در زمان ما،:وقتی هدف نهایی ارزش الهی باشد، پس حرکت به سمت هدف هم ارزشی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:اگر در راس یک مجموعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک مدیر قوی و مسلط باشد بسیار تفاوت خواهد کرد، تا یک مدیر ضعیف و ناقص باشد و موجب انحراف و به قهقرا رفتن بشود،مدیریت ناکارآمد را مدیریت شاه سلطان حسین می گویند که سلسله صفویه را منقرض و کشور را دچار نابسامانی کرد.
بادامچیان ادامه داد:در خط ارزشی جایی برای افراد عافیت طلب، مثل ابوموسی اشعری ها، شریح ها و ... نیست، حتی اگر اینها شعارهای ارزشی بلندی هم بدهند باز هم ارزشی نیستند زیرا این شعارها برای رسیدن به قدرت است، البته قدرتی که متعفن است.
وی گفت:در کنار خط ارزشگرایی خط اداره جامعه بر اساس مدیریت مردم گرایی اسلامی است، یعنی در کشور ما هر شخص با هر تفکر و عقیده ای عضوی از این کشور است. بنابراین از حق شهروندی برخوردار است.
این عضو حزب موتلفه یادآورشد: رهبر انقلاب فرمودند حتی اگر افرادی نظام و ولی فقیه را قبول ندارند باز در انتخابات شرکت کنند و به هر کسی مایل هستند رای بدهند حتی اگر آن شخص مطبوع نظام اسلامی نباشد.در امر حاکمیت اسلامی اجبار نیست. امروز آزادی کامل وجود دارد و هرکس می تواند به راحتی نظرات خود را آزادانه مطرح کند البته در چارچوب قانون و به دور از توهین و بی احترامی.حاکمیتی که حتی به بنی صدر هم اجازه داد به عنوان نامزد انتخابات شرکت کند و به زور مانع از حضور وی نشد و این اجازه را به مردم می دهد که خودشان انتخاب کنند و خودشان تجربه کنند، ولی اگر مردم دیدند شخصی که انتخاب کرده اند از مسیر منحرف شد مردم خودشان شخص را بیرون می کنند
وی افزود:خط ارزشی، خط ولایت و امامت و خط انجام تکلیف شرعی است. امام خمینی (ره) حرکت ارزشی را با توده های مردم شروع کرد و از درون این حرکت مردمی، احزاب و گروه های مختلفی شکل گرفت. امام(ره) در جلسه ای فرمودند؛ امام زمان(عج) با مردمی که متحد نیستند ظهور نمی کنند بلکه باید با هم متحد شده و ائتلاف تشکیل دهند؛ از دل این حرف حزب موتلفه اسلامی تشکیل شد.

302

کد خبر: 787830

وب گردی

وب گردی