فاز نخست کند رو جنوب به شمال بزرگراه نواب افتتاح شد

 شهردار منطقه 11 تهران از افتتاح فاز اول کندرو جنوب به شمال بزرگراه نواب که از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دست اجراست؛ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان در این باره گفت: با اتمام عملیات اجرایی فاز اول احداث باند کندرو بزرگراه نواب در مسیر جنوب به شمال حد فاصل خیابان هلال احمر تا خیابان بریانک شرقی در دو لاین عبوری به طول 1/3 کیلومتر این محدوده برای تردد وسایط نقلیه به روی شهروندان بازگشایی شد.

شهردار منطقه 11 افزود: در اجرای این طرح که از مهر ماه سال گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی آغاز شد؛ با وجود مشکلات عدیده و معارضات تأسیساتی؛ بسیار زودتر از زمان مقرر و به فاصله 2 ماه مانده به اتمام برنامه زمان بندی به بهره برداری رسید .

به گفته آبادیان هم اکنون تمامی نواقص موضوعات زیر ساخت از جمله برق، آب، فاضلاب، مخابرات و گاز تکمیل و به اتمام رسیده است.

وی گفت: در اجرای این طرح دسترسی های مورد نیاز شهروندان در خیابان قزوین به بزرگراه نواب و بالعکس و همچنین خیابان شهید اسکندری و بالعکس به منظور دسترسی شهروندان به شبکه بزرگراهی احداث شد . همچنین احداث ایستگاهBRT در محل زیرین قزوین از دیگر نکات این پروژه بوده است.

آبادیان تأکید کرد: با بهره برداری از این پروژه و با اضافه شدن 2 لاین عبوری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب در ضلع غربی محدوده منطقه مشکلات ترافیکی در محور نواب در ساعات پر ترافیک بر طرف خواهد شد .

700

کد خبر: 788020

وب گردی

وب گردی