همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین شهید طهرانی مقدم رسماً شروع بکار می کند

سرپرست واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در  اولین شب لیله القدر در دیدار با خانواده معظم شهید حسن طهرانی مقدم و در نشستی صمیمانه با مسئولین مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین دکتر حسن طهرانی مقدم اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین طهرانی مقدم انشاا... با حضور رییس عالی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر، افزود: راه اندازی مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوین مزین به نام شهید بزرگوار دکتر حسن طهرانی مقدم توفیقی بود که در سال گذشته نصیبمان شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه عوامل اجرایی و پتانسیل علمی، فعالیت این مرکز به صورت عملیاتی انجام شود تا اهداف شهید طهرانی مقدم تحقق یابد.

شمس از افتتاح رسمی این مرکز با حضور دکتر نوریان ریس عالی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از عید سعید فطر خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک این مرکز به یکی از مراکز مهم رشد و فناوری در سطح استان و کشور تبدیل خواهد شد.

این گزارش حاکی است، دکتر منوچهر منطقی رییس مرکز ملی فضایی ایران در این نشست صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید طهرانی مقدم گفت: از سال 63 تا روز شهادت با این بزرگوار همکاری نزدیک داشته ایم، وظیفه سنگینی بردوش ما گذاشته اند، ایده ایشان را می دانیم و راهش را ادامه می دهیم.

منطقی در ادامه خواستار همکاری مجدانه از همه گروها شد و افزود: چارچوبی برای سه گروه دانش بنیان، توسعه فناوری و مرکز رشد در نظر گرفته ایم و در جلسه آتی همه می توانند در خصوص چارچوب فوق نظرات و پیشنهادات شان را مطرح نمایند تا بتوانیم به عنوان یک بسیجی و بسیجی وار کار مفیدی را انجام دهیم که هر چه سریعتر تا آخر امسال به دستاوردهایی مثبتی دست یابیم.

بر اساس این گزارش، دکنر محمد طهرانی مقدم، برادر شهید طهرانی مقدم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، با تاسی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن نام و یاد شهید کمتر از شهادت نیست" خاطراتی از کرامت و حسن اخلاق این دانشمند برجسته و پاسدار بی ادعا بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دکتر شمس به جهت همکاری شان در راه اندازی مدیریت مرکز رشد و تحقیقات فناوری های نوینشهید طهرانی مقدم تشکر و قدردانی کرد و گفت: دکتر شمس از بسیجی های خالص و از پیشکسوتان جنگ، جهاد و شهادت هستند.

200

کد خبر: 788022

وب گردی

وب گردی