اسید پاشی در شاهرود /متهم دستگیر شد

صبح امروز بر روی خانواده ای اهل روستای قلعه آقا عبدالله در ۲۰ کیلومتری شمال شاهرود و در بخش بسطام، اسیدپاشی صورت گرفت و چهار نفر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود در ساعت ۱:۵۰ بامداد امروز حادثه اسیدپاشی در یکی از روستاهای شهرستان شاهرود به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.
سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در این رابطه گفت : در این حادثه فردی ناشناس با حضور در منزل مردی ۷۸ ساله ظرفی با مقداری اسید روی دختر و همسر وی ریخته و متواری شد.
سردار قاسمی ادامه داد : در این حادثه همسر ۷۰ ساله شاکی از ناحیه دست و دختر ۳۲ ساله اش از ناحیه صورت و سایر اعضای بدن مجروح و به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل شد .
به گفته این مسئول انتظامی با توجه حساسیت موضوع در همان دقایق ابتدایی حادثه تیم ویژه ای از کارآگان پلیس آگاهی مسئولیت رسیدگی به این پرونده و دستگیری متهم را به عهده گرفتند.
سردار قاسمی تصریح کرد : ساعتی قبل با تلاش مستمر ماموران پلیس مردی جوان با عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر و انجام تحقیقات تخصصی از وی همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مصدومیت همسر شاکی سطحی بوده و به صورت سرپایی درمان و مرخص شده است تصریح کرد: دختر وی به علت آسیب دیدگی بیشتر به بیمارستان ساری منتقل شد.

کد خبر: 788047

وب گردی

وب گردی