حریفان کاراته کاهای ایران در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا مشخص شد

با برگزاری آیین قرعه کشی پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا، کاراته کاهای کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابت ها که با حضور ۸۲۵ کاراته کا از ۶۷ کشور در شهر تاریخی تولدو اسپانیا از امروز آغاز می شود، در وزن منهای 75 کیلو گرم، بهمن عسگری در گروه دوم این وزن، در نخستین دیدار به مصاف استفان کارواسینسکی از انگلستان می رود و در صورت پیروزی در گام بعدی با برنده مسابقه انگلیس و استرالیا پیکار می کند. در این وزن 92 نفر ثبت نام کرده اند.

در وزن به اضافه 84 کیلو گرم، سجاد گنج زاده در چهارمین حضور خود در لیگ جهانی سال 2017 در نخستین مرحله با یوردان کانذدوف بلغاری مصاف خواهد داشت. سجاد در صورت برد با خورخه لوپز از اسپانیا مبارزه خواهد کرد.
هادی عرب دیگر کاراته کای ایران در این وزن، در گام نخست با میشل چیسلندی از ایتالیا مقابله می کند و در صورت پیروزی با خورخه گومز از اسپانیا مسابقه می دهد. این وزن 55 شرکت کننده دارد.

اما در بخش بانوان، پگاه زنگنه یکی از مربیان تیم ملی بانوان کشورمان که برای حضور در دوره مربیگری فدراسیون جهانی به اسپانیا رفته، پس از سه سال دوری از میدان مبارزه؛ قصد دارد شانس خود را در تاتامی بیازماید. زنگنه که نامش در لیست شرکت کنندگان وزن منهای 68 کیلو گرم دیده می شود، طبق قرعه کشی انجام شده در نخستین مبارزه با حریفی از سوئد دیدار می کند و در صورت برد با برنده پیکار چین و هنک گنگ روبرو می شود. در این وزن 36 نفر ثبت نام کرده اند.

این رقابتها طی روزهای شنبه و یکشنبه ( 27 و 28 خرداد) برگزار می شود.

جواد سلیمی، رییس کمیته داوران فدراسیون و یکی از داوران جهانی کاراته کشورمان به عنوان مدیر تاتامی در تولدو اسپانیا حضور دارد.

کاراته کاهای کشورمان با اسپانسر و هزینه های شخصی در کاراته وان اسپانیا حضور یافته اند.

603

کد خبر: 788072

وب گردی

وب گردی