عرضه شورولت بولت الکتریکی از آگوست آغاز می شود

اگر شما از طرفداران خودروهای الکتریکی یا همان سبز هستید قطعا باید اتومبیل کوچک شورولت بولت را بشناسید. پیشتر این خودرو به مشتریان کالیفرنیا و Oregon تحویل داده شد و تاکنون عرضه آن به خارج از این محدوده صورت نگرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، البته عرضه بولت در مکان های مورد نظر در ماه سپتامبر سال گذشته انجام گرفت و شرکت مذکور نیز تاریخی برای عرضه در سایر بازارها مشخص نکرده است. حال به نظر می رسد کمپانی شورولت تاریخ مشخصی را برای مشتریان بولت در نظر گرفته است. پیش خرید بولت از 1 ژوئن آغاز شده و به گفته شورولت عرضه آگوست امثال می باشد.

با این حساب مشتریان خودرو الکتریکی کوچک شورولت از تابستان امسال می توانند به دریافت خودرو بپردازند. این اتومبیل الکتریکی پیشتر توسط شورولت معرفی شده و مدت زمان نسبتا طولانی از معرفی آن می گذرد اما تاکنون عرضه جهانی نداشته است. این خودرو کوچک که در زیرمجموعه جنرال موتورز قرار داشته در حقیقت با همکاری شورولت و شرکت مادر جنرال موتورز توسعه پیدا کرده است.

طی شش هفته آینده شرکت شورولت عرضه خودرو الکتریکی کوچک خود را آغاز می کند. بولت با هر بار شارژ می تواند مسافت 380 کیلومتری را سپری کند و قطعا از دیدگان کارشناسان وسایل نقلیه الکتریکی محصولی تحسین شده و کارآمد به شمار می رود.

Steve Majoros یکی از مدیران شورولت بیان داشت که کمپانی تمام تلاش خود را کرده تا این محصول به سرعت دردسترس مشتریان قرار گیرد. وی علت این تاخیر را بررسی بخش های مختلف خودرو بیان داشت تا در زمان عرضه مشکلی را برای مشتریان به وجود نیاورده و با کیفیت قابل قبول و مورد انتظار بولت را راهی نمایندگی ها و فروشگاه ها نماید. تاکنون 5950 دستگاه بولت به شکل محدود به فروش رسیده که رقم معقولی تلقی می شود.

401

کد خبر: 788209

وب گردی

وب گردی