مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد امشب به پایان می‌رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در ساعت 24 امشب ا یکشنبه 28 خرداد به پایان می رسد.

به گزارش ایسکانیوز، مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور (به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی) با توجه به موارد اصلاحی و رشته‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما امشب ساعت 24 به پایان می رسد.

داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدامی نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به خرید و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی مجاز اقدام کرده‌اند می‌توانند با توجه به اصلاحیه‌های ۲۱ و ۲۵ خرداد دفترچه انتخاب رشته، کدرشته‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

براساس این گزارش ظرفیت پذیرش در دوره‌های کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به غیر از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اصلاحات دفترچه تعداد ۱۶۹ هزار و ۶۵۵ نفر اعلام شده است.

همچنین لازم به ذکر است داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز هستند ضرورت دارد براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی در مهلت مشخص شده به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود با ضوابط و شرایط مشخص شده اقدام و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته این دانشگاه ثبت کنند.

200/202

کد خبر: 788228

وب گردی

وب گردی