کیمیا علیزاده پرچم‌دار مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2017

فدراسیون جهانی تکواندو کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور تاریخ ورزش ایران در المپیک را به منظور حمل پرچم WTF در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان 2017 انتخاب کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن "تی‌وان آرنا" شهر موجو کره‌جنوبی آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه خواهد داشت.

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، کیمیا علیزاده به عنوان پرچم‌دار مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات انتخاب شده است.

حمل پرچم فدراسیون جهانی همزمان با رونمایی از لوگوی جدید WTF می باشد. علیزاده لباس مخصوص فدراسیون جهانی تکواندو را با لوگوی جدید به تن خواهد داشت.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در بخش مردان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی‌زواره، پوریا عرفانیان، سعیدرجبی و سجادمردانی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده نیز ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

تیم‌ملی ایران در بخش مردان با هدایت مهدی بی‌باک (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی وهادی افشار (مربی) و در بخش زنان باهدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از مسابقات حضور دارد.

603

کد خبر: 788320

وب گردی

وب گردی