برگزاری طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه  

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه طرح رمضان بهار قرآن با محوریت تفسیر سوره مبارک حمد و با استقبال کارکنان و اعضاء هیات علمی این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، دکتر خادمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی است تا با زلال معارف، رهنمودها و دستورات حیات بخش قرآن کریم از منظر سوره حمد آشنا شویم تاکید کرد: باید در راستای ارتقای سطح معرفت و دانش استادان و کارکنان در حوزه فرهنگ و معارف آسمانی اسلام گام بر داریم.
حجت الاسلام و المسلمین رضانژاد مدرس این کارگاه قرآنی با اشاره به اینکه ابعاد اعتقادی، اجتماعی، اخلاق تربیتی و عرفانی سوره حمد در این کارگاه مورد بررسی قرار می گیرد افزود: استفاده از تفسیر سوره مبارک حمد حضرت امام خمینی(ره) موجب شد تا در فضای معنوی مباحث مورد نظر به بحث و گفتگو گذاشته شده و توشه ای از بستر رمضان الهی برداشته تا سیری در بهشت عرفانی تا بهشت قرآنی را تجربه کنیم.
دکتر طالبی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سوادکوه نیز درباره این کارگاه آموزشی عنوان کرد: حسب بخشنامه ارسالی از سوی پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به کلیه شرکت کنندگان در کارگاه پس از اتمام دوره با برگزاری آزمون و کسب حد نصاب نمره گواهینامه اعطاء می شود.

200

کد خبر: 788328

وب گردی

وب گردی