مردانی: امیدوارم نقره مسابقات جهانی مکزیک را به طلا تبدیل کنم/ با توجه به اتحاد و همدلی تیم ملی به تکرار عنوان قهرمانی جهان خوش‌بین هستم

ملی‌پوش وزن هشتم تیم ملی تکواندو ایران گفت: امیدوار هستم تا نقره مسابقات مکزیک در دو دوره گذشته را که در شرایط خاصی نیز کسب کردم در کره‌جنوبی به مدال طلا تبدیل کنم.

سجاد مردانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در موجو اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشتم و در حال حاضر با توجه به دو هفته‌ای که تا زمان مسابقه من در مسابقات جهانی باقی مانده است در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. امیدورام در روزهای آخر نیز بتوانم خود را از لحاظ بدنی و روانی حفظ کنم تا در روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مدال نقره مسابقات دو دوره گذشته در مکزیک را در کره‌جنوبی تبدیل به طلا کند، گفت: من از تمام شرایط سخت و مسابقات پرچالش عبور کرده‌ام و سعی کردم از تمام آن اتفاقات و تجربه‌ها استفاده مفیدی در مسیر پیش‌روی خود داشته باشم . در حال حاضر نیز از لحاظ روحی در شرایطی قرار دارم که بسیار امیدوار هستم تا نقره مسابقات مکزیک در دو دوره گذشته را که در شرایط خاصی نیز کسب کردم در کره‌جنوبی به مدال طلا تبدیل کنم.

ملی‌پوش وزن هشتم تیم ملی تکواندو یادآور شد: من 4 سال پیش در مسابقات جهانی مکزیک مستحق کسب مدال طلا بودم اما با توجه به مصدومیت دستی که دچار آن شدم و شرایطی که پیش آمد از رسیدن به مدال طلا باز ماندم . احساس می‌کنم شاید قسمت در این است که من بعد از مسابقات جهانی مکزیک و روسیه پس از 4 سال در کره‌جنوبی به مدال طلا برسم.

مردانی با تاکید بر فراموشی خاطرات تلخ مسابقات جهانی روسیه و المپیک ریو تاکید کرد: تلخی خاطرات تلخ هیچ وقت برای من باقی نمی‌ماند . شاید از نظر دیگران مسابقات جهانی روسیه و المپیک ریو برای من خاطره تلخ را به ارمغان آورد اما من آموزنده‌ترین، مهم‌ترین و شیرین‌ترین درس‌های خود را از این مسابقات کسب کردم.

وی در خصوص اینکه تیم ملی تکواندو چقدر شانس تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته خود را دارد، گفت: با توجه به زحماتی که کادرفنی تیم ملی متحمل شده است و همچنین اتحادی که در میان ما ایجاد کردند و همدلی که از روز اول تا امروز بین بازیکنان و مربیان ایجاد شده است بسیار به تکرار عنوان قهرمانی خوش‌بین هستم . ما واقعا در این اردو همدل بودیم و سعی می‌کنیم این اتحاد همدلی و اتحاد را در مسابقات کره‌جنوبی نیز حفظ کنیم چرا که ما در حال اعزام به کشوری هستیم که مهد تکواندو دنیا است و برای موفقیت حتما باید یک تیم باشیم و انرژی‌هایمان روی هم باشد تا پرچم مقدس کشورمان را به اهتزار در بیاوریم.

603

کد خبر: 788334

وب گردی

وب گردی