موسی خانی: همکاری گسترده دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت علمی ریاست جمهوری/جذب نخبگان در اولویت خواهد بود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان انجام اقدامات موثر در دانشگاه آزاد اسلامی در ماه های اخیر از همکاری گسترده این مجموعه با معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر مرتضی موسی خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص عملکرد های اخیر حوزه پژوهش به ایسکانیوزگفت: طبق جلساتی که با معاون علمی رییس جمهور دکتر ستاری و برخی از معاونان این حوزه داشتیم مقرر شد تا در سایه ی همکاری های گسترده فعالیت های پژوهشی دانشگاه را افزایش دهیم.

وی در ادامه عنوان کرد: این فعالیت ها شامل توسعه شرکت های دانش بنیان، توسعه فناوری، توجه به اساتید و پژوهشگران سرآمد و جذب و حمایت نخبگان می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی جذب نخبگان را در راستای فرموده رهبری که توجه به اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است دانست و افزود: سیاست های جدید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای فرموده مقام معظم رهبری بوده و جز اولویت های اصلی هیات موسس و رییس این مجموعه علمی است.

موسی خانی اقدامات چند روز اخیر دانشگاه آزاد اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: آنچه که هم اکنون جز اقدامات حوزه پژوهشی دانشگاه است شامل راه اندازی سایت شناسایی نخبگان، توسعه پارک و پردیس های علم و فناوری،توسعه مراکز رشد، بحث یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود در دانشگاه، طراحی سیستم جامع دانشگاه و سیستم شناسایی ظرفیت اساتید می شود.

200/202

کد خبر: 788371

وب گردی

وب گردی