آلبوم "رگ خواب" همایون شجریان قابل دانلود شد

همزمان با اکران فیلم "رگ خواب" آلبوم موسیقی این فیلم نیز به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب‌پور ناظری به صورت دیجیتالی بازنشر شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، آلبوم "رگ خواب" که حدود سه ماه قبل در قالب "سی دی" به بازار آمده بود به صورت دیجیتالی از طریق سامانه "ریتمو"، قابل خریداری و دانلود قانونی شد.

«رگ خواب» آلبوم فیلمی به همین نام است؛ آهنگسازی موسیقی متن این فیلم بعد از «آرایش غلیظ»، «بی‌پولی» و سریال «وضعیت سفید»، چهارمین تجربه‌ همکاری حمید نعمت‌الله با سهراب پورناظری به شمار می‌رود که با صدای همایون شجریان نیز همراه شده است. همایون شجریان نیز پیش‌تر در فیلم آرایش غلیظ با پورناظری و نعمت‌الله همکاری کرده بود.

نسخه‌فیزیکی آلبوم «رگ خواب» در اسفند ماه ۱۳۹۵ از سوی شرکت «هنر شهر» و نسخه‌ دیجیتالی آن نیز به صورت انحصاری برای دانلود قانونی روی سایت «ریتمو» قرار گرفت.

درامی عاشقانه و بازگوکننده‌، داستان زن جوانی به نام میناست که در برهه‌ای خاص از مسیر زندگی‌اش قرار گرفته است. او یک زندگی نافرجام مشترک را پشت سر گذاشته و از سوی پدرش نیز طرد شده است. مینا پس از تجربه‌ تلخ این طلاق و در حالی که تحصیلش را نیز نیمه‌کاره رها کرده و به دنبال کار و سرپناه می‌گردد، با مردی آشنا می‌شود که به تصورش می‌تواند خلا عاطفی بزرگ به وجود آمده در زندگی‌اش را پر کند. بین این دو رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که «رگ خواب» آن را با رنگ و بویی متفاوت به تصویر کشیده است. اوج احساسی این رابطه اما در سایه‌ پیچ و تاب داستان رو به فرود می‌گذارد.

این فیلم پس از «آرایش غلیظ»، تازه‌ترین اثر «حمید نعمت‌الله» است که فیلم‌هایی نظیر «بوتیک» و «بی‌پولی» را در کارنامه‌ی خود دارد. این فیلم در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین جلوه‌های ویژه‌ میدانی و بهترین عکس را از آن خود کرد و در چهار بخش دیگر نیز نامزد جایزه شد.

لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، حسین عرفانیان، خسرو بامداد، بامداد نعمت‌الله و حمیدرضا آذرنگ در رگ خواب نقش آفرینی می‌کنند و معصومه بیات نویسندگی آن را برعهده داشته است.

500

کد خبر: 788394

وب گردی

وب گردی