چاپ کتاب «مباحث علوم قرآنی در تفسیر مجمع البیان و تطبیق آن با آراء»در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از انتشار کتاب خود با عنوان «مباحث علوم قرآنی در تفسیر مجمع البیان و تطبیق آن با آراء سیوطی در الاتقان» خبرداد و گفت: آشنایی با آراء قرآن شناختی مفسران و اندیشمندان بزرگ شیعه و سنی، ما را از مدخلیت علوم قرآنی در تفسیر آگاه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی وحیدی مطلق، با اشاره به اینکه مباحث قرآنی، همواره راه تفسیر بهتر قرآن را برای مفسران باز کرده افزود: قرآن کریم، کتابی جامع و بی نظیر برای نجات بشریت است.

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: گام نهادن در راه شناخت قرآن و مباحث مربوط به آن، یک وظیفه است و هرکس به میزان توان و تلاش خود از این دریای بی کران بهره می‌برد.

وحیدی با تاکید براینکه کتاب «مباحث علوم قرآنی در تفسیر مجمع البیان و تطبیق آن با آراء سیوطی در الاتقان» در دو بخش تدوین شده گفت: در بخش اول این کتاب، شرح حال طبرسی و سیوطی، گزارشی از مجمع البیان و الاتقان آورده شده و در بخش دوم که قسمت اصلی موضوع است، به مباحث علوم قرآنی از این دو کتاب و تطبیق آن‌ها با یکدیگر پرداخته شده است.

عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تصریح کرد: کتاب «مباحث علوم قرآنی در تفسیر مجمع البیان و تطبیق آن با آراء سیوطی در الاتقان» از سوی انتشارات «راه دکتری، (سنجش و دانش)» منتشر و در دسترس علاقه‌مندان به مباحث دینی و قرآنی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، از این نویسنده و پژوهشگر تاکنون مقالاتی با عنوان «هنر در قصص قرآن»، «عوامل جلوه نمایی وگریز از پوشش بانوان»، «حد روابط زن و مرد از منظر اسلامی و چگونگی الگو پذیری از زنان صدر اسلام» و «تاثیر نماز در رفتارهای اجتماعی دانش آموزان کانون زبان کرمان» در مجلات داخلی و خارجی با رتبه ISC به چاپ رسیده است.

200

کد خبر: 788410

وب گردی

وب گردی