منتظر حضور زنان و جوانان در کابینه آتی هستیم

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: منتظریم تا در کابینه دوم روحانی زنان بیشتری حضور داشته باشند و سن مدیریتی کشور کاهش پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز، پیام مجرد با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه دوم روحانی اظهار کرد: مردم در انتخابات به شعارهای روحانی رأی دادند و حق دارند که پیگیر همان شعارها باشند. یکی از مطالبات مردمی و فعالین سیاسی به کابینه دولت باز می‌گشت.

وی ادامه داد: دولت فعلی طی چهار سال گذشته از وزرایی استفاده کرد که سن مدیریتی آنها بالا بود. کاهش رنج سنی وزرای دولت دوازدهم موضوعی است که دولت به مردم قول داده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: ابتدای عمر دولت یازدهم آقای روحانی از زنان در پست‌های مختلف استفاده کرد اما به مرور این میزان از حضور با جابه‌جایی‌های پست‌ها کاهش یافت؛ حالا برای دولت آتی منتظر حضور وزرا و مدیران زن در کابینه ایشان هستیم.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات کابینه دولت‌های نهم و دهم عدم تخصص‌گرایی بوده است که روحانی این مشکل را برطرف کرد و برای هر پست و منصب فردی متخصص انتخاب می‌کرد. ادامه این روند نیز یکی دیگر از مطالبات ما از آقای رییس جمهور است.

مجرد در پایان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: دولت با ترمیم کابینه خود،‌ کاهش سن مدیریتی، بهره‌گیری از زنان و جوانان و همچنین ادامه دادن روش تخصص‌گرایی در انتخاب کابینه و مدیران می‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

302

کد خبر: 788486

وب گردی

وب گردی