کمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی سلول‌های بنیادی برگزار شد

مسئول بخش دانش آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از ارسال 65 مقاله با کیفیت در این حوزه توسط دانش آموزان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست کمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدجواد محسنی مسئول بخش دانش‌آموزی ستاد به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای بخش دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت و گفت: دانش آموزان بیش از 18 استان کشور بیش از 65 مقاله با کیفیت که مورد تأیید حداقل یک عضو هیئت‌علمی دانشگاه بوده به بخش دانش‌آموزی دبیرخانه دومین جشنواره جهت داوری ارسال کرده‌اند که این مقاله ها بعد از داوری نهایی در پنل دانش آموزی این جشنواره توسط خود دانش آموزان ارائه خواهد شد. همچنین ده مقاله انگلیسی توسط دانش آموزان سراسر کشور به دبیرخانه واصل شده که 3 مقاله موافقت دبیر دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در سالن اصلی توسط دانش آموزان ارائه خواهد شد.

او از ساخت 3 دستگاه مرتبط با موضوعات پزشکی توسط دانش آموزان خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در حال حاضر نمونه مشابه داخلی ندارد و طبق مصوبه کمیته دانش‌آموزی ستاد قرار است که این دستگاه‌ها در غرفه‌های بخش دانش‌آموزی جشنواره مذکور به معرض دید عموم قرار داده شود.

در ادامه دکتر حمیدیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای بخش دانش‌آموزی جشنواره را با حاضرین در جلسه به بحث و مذاکره گذاشت.

در پایان معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه با توجه به اقدامات صورت گرفته در این بخش خواستار تسریع در روند هماهنگی اقدامات مورد نیاز برای این بخش شد.

کمیته دانش‌آموزی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی با حضور علیرضا دلیری دبیر اجرایی جشنواره و معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی، دکتر امیرعلی حمیدیه دبیرکل جشنواره و دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و جمعی از اعضا در تاریخ 22 خرداد در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشکیل جلسه داد.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در تاریخ 22 لغایت 24 تیر 1396 بازساختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

204/200

کد خبر: 788514

وب گردی

وب گردی