قربانی: آرزویم عضویت در تیم ملی است/ از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بودم

بازیکن بدون حاشیه فوتبال کشورمان یکی از آرزوهای خود را حضور در تیم ملی ایران عنوان کرد و گفت: امیداورم سال 96 برایم سال خوبی باشد و تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در تیم ملی کشورم حضور پیدا کنم.

به گزارش ایسکانیوز، علی قربانی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از معدود واحدهای دانشگاهی است که از لحاظ فضای آموزشی، کادر علمی و کارکنان شرایط بسیار خوبی دارد و پیگیری امور و احترام به ارباب رجوع از ویژگی های بارز کارکنان این واحد است.
قربانی با بیان اینکه استادان گروه تربیت بدنی این واحد از چهره های شاخص ورزشی و مدیریت ورزشی هستند، اظهار کرد: حضور استادانی که هم تجربه حضور در میدان‌های جهانی و هم مسئولیت‌های ورزشی را دارند و هم به لحاظ علمی از سوابق خوبی برخوردار هستند، موجب افزایش سطح علمی و توان اجرایی دانشجویان این واحد شده است و یک فرصت خوب برای افراد ورزشکاری مانند من است که در کنار این استادان از دانش و تجربیات آنها بهره‌مند شوم.
وی با بیان اینکه امکانات بسیار خوبی در این واحد فراهم است از مدیریت واحد ساری قدردانی و تحصیل در این واحد دانشگاهی را به عنوان یک فرصت بسیار خوب برای دانشجویان برای کسب مهارت و تجربه دانست.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه متولد شهریور 1369 از روستای کردآباد شهر زیراب از توابع شهرستان سوادکوه است، تصریح کرد: از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بودم و به همین دلیل از رده های پایه نوجوان و جوانان در شهر زیراب فوتبال را بصورت حرفه ای آغاز کردم. اولین حضورم در تیم امید نساجی بود و بعد در بزرگسالان نساجی توپ زدم و در ادامه برای تیم های گهر لرستان و مس سرچشمه بازی کردم.
وی ادامه داد: حضورم در لیگ برتر با نفت تهران بود که سه فصل را در این تیم حضور داشتم و در فصل قبل نیز در خدمت تیم فوتبال استقلال تهران بوده ام.
دانشجوی واحد ساری در مورد قرارداد خود با باشگاه استقلال تهران گفت: قراردادم با باشگاه استقلال تهران دو ساله است که با توجه به نظر کادر فنی تیم استقلال، امسال هم در خدمت این تیم بزرگ خواهم بود و از این بابت خوشحالم و از اعتماد مربی تیم جناب آقای منصوریان و کادر مدیریتی باشگاه تشکر می کنم.
این بازیکن جوان و خوش آتیه فوتبال کشورمان با ابراز خوشحالی از پنجمین سال حضور خود با تیم استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال کشور ابراز امیدواری کرد بتواند از تجربیات خود برای اهداف باشگاه بیشتر از قبل استفاده کند.
قربانی در مورد شرایط جسمانی خود نیز اظهار کرد: تمرینات خوبی دارم و از لحاظ جسمی در شرایط خوبی هستم.
وی در مورد پست تخصصی خود در تیم استقلال گفت: پست تخصصی من مهاجم نوک است اما با تشخیص مربی در فصل قبل به دفعات به عنوان هافبک چپ یا راست نیز بازی کردم.
200

کد خبر: 788571

وب گردی

وب گردی