هادی‌پور: همه تلاشم را برای خوشرنگ‌ترین مدال انجام دادم/ امیدوارم شرمنده مردم و بچه‌های وزن یک ایران نشوم

ملی‌پوش تیم ملی تکواندو ایران گفت: واقعا در این مدت در اردوی تیم ملی زحمات زیادی را کشیدم و تمام تلاشم را برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال انجام دادم.

آرمین هادی‌پور در خصوص شرایط خود پیش از حضور در مسابقات جهانی تکواندو در موجو کره‌جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم و در این مدت در اردوهای تیم ملی روز به روز بهتر شدم . از زمانی که تمرینات تیم ملی سبک‌تر شد من نیز از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کردم. امیدوارم در مسابقات جهانی به گونه‌ای عمل کنم که شرمنده خودم نشوم.

وی تصریح کرد: واقعا در این مدت در اردوی تیم ملی زحمات زیادی را کشیدم و تمام تلاشم را برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال انجام دادم. امیدوارم خودم پس از پایان مسابقات جهانی شرمنده مردم ایران و تمامی بچه‌های وزن یک تکواندو ایران که من به نمایندگی از آنها در مسابقات جهانی حاضر می‌شوم نباشم .

ملی‌پوش وزن یک تیم ملی تکواندو ایران در خصوص اینکه چقدر امیدوار است اولین مدال طلای وزن یک ایران را در مسابقات جهانی کسب کند، گفت: این را می‌دانم که تکواندو ایران در تاریخ مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا در وزن یک نشده است اما نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم و فقط می‌خواهم روی کار خودم متمرکز شوم تا با آرامش ذهنی عمل کنم.

وی در خصوص رقبای خود گفت: اصلی‌ترین رقبای من از کشورهای کره‌جنوبی، بلژیک ، ایرلند و مکزیک هستند و معمولا در هر مسابقه‌ای نیز چند چهره جدید پدیده می‌شوند اما امیدوارم یک نتیجه مطلوب بگیرم.

هادی‌پور در خصوص حضور در اولین رویداد مسابقات جهانی عنوان کرد: من در دوره گذشته در انتخابی مغلوب محمد کاظمی شدم و نتوانستم به رسیه اعزام شوم . من عدم حضور در مسابقات جهانی را یک بار تجربه کرده بودم و دوست نداشتم این بار نیز این اتفاق برای من بیفتد .

قهرمان تکواندو آسیا در خصوص شانس تیم ملی تکواندو برای تکرار عنوان قهرمانی جهان دوره گذشته تصریح کرد: همه بچه‌ها با همه وجود برای این مسابقات تمرین کردند و قطعا چیزی را کم نخواهند گذاشت و امیدوارم نتیجه این زحمات را با قهرمانی جهان کسب کنیم.

603

کد خبر: 788605

وب گردی

وب گردی