همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با نهاد کتابخانه هاب عمومی در مسابقه کتابخوانی رضوی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مانند سال گذشته با هدف جلب مشارکت بیشتر ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور در مسابقه کتابخوانی رضوی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همکاری می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پس از رایزنی و هماهنگی‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همانند سال گذشته در اطلاع‌رسانی مسابقه کتابخوانی رضوی به نمایندگی‌های فرهنگی ایرانیان خارج از کشور با نهاد همکاری می‌کند.

در همین خصوص و با هدف تقویت این همکاری، مدیرکل امور فرهنگی ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابلاغ نامه‌ای، نمایندگی‌های فرهنگی ایرانیان خارج را به شرکت گسترده و برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) فرا خواند.

گفتنی است هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف گسترش فرهنگ رضوی و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع) و به مناسبت ایام با برکت دهه کرامت برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 788661

وب گردی

وب گردی