پاسخ کوبنده به تجاوز؛ توان موشکی ایران به رخ جهانیان کشیده شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حمله موشکی ایران به تروریست های داعش را پاسخی کوبنده توصیف کرد و گفت: پیام این حمله آن است که جامعه جهانی عزم خود را در مبارزه با تروریسم جزم کند.

به گزارش ایسکانیوز علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این باره افزود: با توجه به حمله تروریست که گروهک تکفیری داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل داشتند، سپاه رسما اعلام کرد که این اقدام را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی ادامه داد: حمله موشکی سپاه پاسداران تنبیهی برای گروهک داعش بود و از سوی دیگر جهانیان نیز عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران را در دنبال کردن اهداف نظامی و غیر نظامی ملاحظه کردند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات اظهارداشت: این اولین باری است که توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در فضای منطقه ای به رخ جهانیان کشیده شد و دشمنان بدانند که اگر به مرزهای کشور تجاوزی صورت گیرد و اصول بین المللی زیر پا گذاشته شود، قاعدتا پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.

رحیمی ادامه داد: قدرت های بین المللی باید در مبارزه با داعش و گروه های تروریستی اقدامات جدی تری را در عمل و نه شعار از خود نشان دهند و از زمان کشی و بازی کردن با ابزار تروریسم دست بردارند.

در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.»

بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، در دقایق ابتدایی روز دوشنبه، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

منبع:ایرنا

301

کد خبر: 788666

وب گردی

وب گردی