برگزاری شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی

سی امین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به ریاست دکتر محمدحسین امید رئیس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه از زحمات و همکاری های صورت گرفته توسط همه دست اندرکاران برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانشجو در مشهد مقدس، تشکر و قدردانی کرد.

او ابراز امیدواری کرد، که در سال جدید مراسم بازدید از خانواده های شهدا برنامه ریزی شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های محتوایی در حوزه فرهنگی از اعضاء شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواست غیر از برنامه های معمول اجرایی، برنامه های محتوایی و نوآورانه هر حوزه را برای سال جاری به شورای فرهنگی ارائه کنند.

امید اجرای طرح هایی در راستای فرهنگ سازی برای مأموریت های مهارت آفرینی این دانشگاه را ضروری خواند و با بیان اینکه موضوع مشاوره حساس و بسیار مهم است، خواستار تدوین و اجرای طرح نظام نامه جامع مشاوره با همکاری مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، مراکز مشاوره دانشگاه های بزرگ و دیگر صاحب‌نظران و متخصصان حوزه مشاوره شد.

دکتر بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه از دکتر امید رئیس دانشگاه به دلیل حضور در تمامی رویدادهای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی و حمایت های مادی و معنوی وی قدردانی کرد.

او از مدیران و متولیان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواست تا برنامه های فرهنگی را به نحوی برنامه ریزی کنند تا ضمن پوشش همه واحدهای استانی، این برنامه ها توسط خود واحدهای استانی و براساس تقویم فرهنگی اجرا شود و نظارت دقیق بر برنامه ها برعهده دفاتر متولی فرهنگی باشد.

دکتر حسن زاده مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور ریاست دانشگاه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی دانشگاه در مشهد مقدس، مواردی درخصوص اعتلا و الزامات تببین، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت همچنین حمایت از تولید آثار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت بیان کرد.

در ادامه آقای دکتر سادات‌حسینی رئیس واحد استانی البرز گزارشی از شرکت دانشگاه در نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان و برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت توسط این واحد استانی ارائه نمودند.

دکتر بهرهی مدیر امور دانشجویی داشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده این حوزه ارائه کرد و دستورالعمل تشکیل کمیته تخصصی مشاوره در دانشگاه مطرح شد.

حاج آقا موسوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در این جلسه به استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در این زمینه اشاره کرد.

دارابی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی نیز به بحث آسیب های اجتماعی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و با ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های اجتماعی در دانشگاه ها، از تشکیل کانون های اجتماعی و حمایت از طرح های ویژه کانون های فرهنگی و اجتماعی با همکاری وزارت علوم و وزارت کشور خبر داد.

در ادامه اعضای شورا گزارشی از فعالیت های حوزه های فرهنگی و دانشجویی را ارئه کردند.

در پایان لوح تقدیری از سوی خانواده معظم شهید طهرانی مقدم به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیم شد.

204/200

کد خبر: 788868

وب گردی

وب گردی