تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی

مهلت ثبت نام و زمان ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 18 تیر تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت نام سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 18 تیر تمدید شد و علاقمندان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی http://www.uast.ac.irدر این جشنواره ثبت نام کنند.

هدف از برگزاری این جشنواره، اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه و زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آموزه‌های الهی است.

ثبت نام کنندگان می توانند حداکثر تا تاریخ 18 تیر طبق شرایط مندرج در آیین نامه فایلهای مربوط به آثار خود را به ایمیل جشنواره quran@uast.ac.irارسال کنند.

این جشنواره در هفت بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، کتابخوانی، فناوری، ادبی و هنری و در 34 رشته و در سطح مدرسان و کارکنان نیز در دو بخش بخش کتبی در رشته های مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و در بخش پژوهشی در رشته مقاله قرآن و عترت و بررسی و نقد کتاب برگزار می شود.

مرحله استانی این جشنواره در تیر 1396 و مرحله کشوری در شهریور 96 در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

سی ودومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور در آبان ماه 1396 با میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

204/200

کد خبر: 788873

وب گردی

وب گردی