حضور فعالانه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نمایشگاه قرآن کریم

۷۰ سفیر سلامت دانشجوی علوم پزشکی با حضور در نمایشگاه قرآن کریم، خدمات سلامتی و خودمراقبتی نظیر غربالگری و تست خطرسنجی سکته های قلبی و مغزی به بازدید کنندگان ارائه دادند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میثم اخلاق دوست دانشجوی سال آخر پزشکی و مسئول علمی طرح سفیران سلامت با تشریح مهمترین اهداف برگزاری طرح سفیران سلامت گفت: امروزه مردم جامعه درمعرض انواع مختلف بیماری‌هاهستند. به همین دلیل هدف مهم و اصلی سفیران سلامت ارتقا سطح سلامت جامعه است.
وی با بیان اینکه: طرح سفیران سلامت در راستای افزایش سطح آگاهی و ارتقای دانش مردم نسبت به بیماری های قلبی و مغزی و همچنین پیشگیری و غلبه بر سرطان انجام می شود گفت : با اجرای این طرح درصد و میزان خطر ابتلا به بیماری و همچنین وضعیت سلامتشان را برای مردم تشریح و روشن می کنیم .
وی با اشاره به اینکه در این طرح اقداماتی همچون محاسبه قد و وزن دقیق مردم و شاخص توده بدنی بررسی می شود گفت : اندازه گیری فشار خون و دیابت از کارهای سفیران سلامت است.
اخلاق دوست افزود: این سومین مرحله از حضور سفیران سلامت است که در نمایشگاه قرآن و در 5 ایستگاه حاضر شدیم و به مردم خدمات مشاوره های پزشکی، غربالگری و تست خطرسنجی سکته های قلبی، مغزی و سرطان ارائه داده ایم.که با استقبال مراجعه کنندگان مواجه شد.

200

کد خبر: 788924

وب گردی

وب گردی