آخرین اقدامات انجام شده برای حل مشکل خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکل مجتمع خوابگاهی دخترانه حضرت معصومه(س) این دانشگاه پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک محمدیان در این باره بیان کرد: هم‌زمان با برنامه‌ریزی برای تعمیرات اساسی، نصب چیلر، هواساز، برج خنک‌کننده و مسائل مربوط به سرمایش خوابگاه در فصل تابستان، برای کوتاه‌مدت نیز اقداماتی مانند اختصاص خوابگاهی با ظرفیت 220 نفر برای دانشجویان متقاضی، در دستور کار قرار گرفت و جابجایی دانشجویان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 نفر به خوابگاه جدید منتقل شده‌اند، گفت: همچنین کتابخانه مرکزی دانشگاه به‌صورت 24 ساعته فعال شده تا دانشجویان برای مطالعه در ایام امتحانات مشکلی نداشته باشند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: برای انجام تعمیرات اصلی خوابگاه‌ها منتظر تابستان هستیم تا سیستم فرسوده از مدار خارج و دستگاه‌های جدید مستقر شوند.
محمدیان ادامه داد: اقدامات مختلفی با مشورت متخصصان برای بهبود دمای اتاق‌ها و ایجاد سرمایش انجام شده اما هنوز هم اگر دمای هوا بیش از 50 درجه باشد این مساله موجب بروز مشکلاتی برای دانشجویان می شود.

201

کد خبر: 789038

وب گردی

وب گردی