نخستین جلسه دفاع از پایان نامه ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بیضا برگزار شد

نخستین جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، با حضور رئیس این واحد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد با حضور دکتر علیرضا ملایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، معاون آموزشی وپژوهشی، مدیر گروه آموزشی رشته شهر سازی و استادان گروه شهرسازی و معماری و جمعی از دانشجویان واحد بیضا برگزار شد و مرتضی شادمان به‌عنوان نخستین فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد طراحی شهری از پایان‌نامه خود دفاع کرد.

سرپرست واحد بیضا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین جلسه دفاع گفت: خداوند متعال را شاکریم که پس از تلاش های صورت گرفته در جهت تصویب رشته شهرسازی امروز شاهد هستیم اولین دانشجوی واحد بیضا در رشته شهر سازی از پایانامه خود دفاع کرد.

ملایی رشته شهرسازی را جز رشته های دانشگاهی کاربردی و بسیار مهم خواند و گفت: امروزه استفاده از تخصص شهرسازی در زمینه ی کلان شهر ها و در جهت رفع معضلات و مشکلات شهری بسیار حایز اهمیت و مورد توجه است.

او ضمن تاکید ویژه برنگارش مقاله ها و طرح های پژوهشی توسط دانشجویان و استادان واحد بیضا گفت: همه تلاش خود و مجموعه واحد بیضا را بکار خواهیم گرفت که در سال آتی شاهد تصویب رشته شهرسازی در مقطع دکتری باشیم.

عنوان پایانامه دفاع شده «ساماندهی و باز زنده سازی فضاهای شهری در بافت های تاریخی برای ارتقا تعاملات اجتماعی» در یکی از محله های شهر شیراز گزارش شده است.

204/200

کد خبر: 789217

وب گردی

وب گردی