250 هزار معلم پایه یازدهم در دوره‌های الکترونیکی

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: 250 هزار معلم پایه یازدهم از طریق دوره‌های الکترونیکی، آموزش‌های لازم را برای تدریس در سال تحصیلی 97 -96 فرا می‌گیرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دوره‌های مربوط به کتاب‌های تازه تالیف پایه یازدهم در سال تحصیلی جدید به سه شیوه حضوری، الکترونیکی و متمرکز کشوری برای معلمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در شیوه حضوری، ابتدا یک‌هزار و 856 نفر از معلمان پایه یازدهم در دوره تامین مدرسی شرکت کرده، بعد این افراد با حضور در استان‌ها نسبت به آموزش همه معلمان پایه یازدهم، اقدام می‌کنند.

چهاربند گفت: در بخش دوره‌های حضوری، 58 عنوان کتاب جدیدالتالیف شامل 19 عنوان در شاخه نظری، 30 عنوان در شاخه نظری، 30 عنوان در شاخه فنی‌و حرفه‌ای و9 عنوان در شاخه کار و دانش آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات اظهار کرد: در شیوه آموزش الکترونیکی، 27 عنوان کتاب مربوط به شاخه نظری و 6 عنوان مربوط به شاخه فنی‌ و حرفه‌ای است. در شیوه متمرکز کشوری، دوره‌های آموزشی مربوط به 36 عنوان کتاب شاخه فنی و حرفه‌ای برای دو هزار و 695 نفر از معلمان رشته‌های خاص برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون دوره‌های آموزشی اعم از تامین مدرسی، متمرکز کشوری و الکترونیکی در مراکز آزمون برگزار می‌شود. برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری اطلاعات برگزاری آزمون الکترونیکی در مراکز استانی سراسر کشور بعد از پایان دوره‌های آموزش معلمان در حال انجام است.

502

کد خبر: 789251

وب گردی

وب گردی