نسخه جدیدی از فولکس واگن پولو فاش شد

 به تازگی تصاویری از فولکس واگن پولو Bluemotion مخصوص اروپا با فرمان  سمت راست در هند درز کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که گزارش شده این خودرو از موتور 1.4 لیتری TSI بهره می برد، تصاویر ثبت شده از کابین آن یک گیربکس دستی پنج سرعته را نشان می دهند که برای دیگر پولوهای مجهز به موتور1.4 TSI موجود نیست.

گمان می رود موتور زیر کاپوت این نسخه Bluemotion فرمان سمت راست در انگلستان و آفریقای جنوبی، یک نسخه 1.0 لیتری TSI باشد. این موتور قدرت 70 کیلووات و گشتاور 1600 نیوتون متر تولید می کند که به واسطه گیربکس دستی پنج سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. Bluemotionفولکس واپن همچون SHVS سوزوکی و Intelli-Hybrid ماهیندرا شامل استارت استاپ خودکار، شاخص تغییر دنده و سیستم احیای باطری از طریق انرژی ترمز است که به بهره وری سوخت کمک می کند. افزودن چنین سخت افزاری تاثیر قابل توجهی بر قیمت خودرو خواهد داشت.

این مدل فاش شده دارای ترکیب جالبی از ویژگی ها است اگرچه هنوز یک نمونه آزمون به شمار می رود. این خودرو دارای چراغ های جلو و عقب LED اما بدون چراغ های مه شکن و سنسورهای پارک است. در کابین این خودرو فرمانی ساده بدون هیچ دکمه ای با روکش پارچه ای تعبیه شده اما سیستم نمایشگر لمسی 8 اینچی Composition Media و کنترل دمای خودکار داشبورد آن را تکمیل می کنند.

401

کد خبر: 789279

وب گردی

وب گردی