سدان مرسدس کلاس A و AMG GT وارد بازار خواهند شد

 پس از بحث و گمانه زمانی‌های فراوان، بالاخره مرسدس تأیید کرد که قصد دارد کلاس A را در آمریکا به فروش برساند. مقامات کمپانی تأیید کرده‌اند که این اتفاق سال آینده خواهد افتاد، ولی نماینده کلاس A در آمریکا نسخه هاچ بکی نخواهد بود که هم اکنون در بسیاری از بخش‌های جهان وارد بازار شده است.

به گزارش ایسکانیوز، به جای آن، کمپانی قصد دارد سدان کلاس A را که هنوز رونمایی نشده است و بر پایه نسل دوم معماری دیفرانسیل جلو ماژولار ساخته شده وارد آمریکا کند.

مدلی که در مورد آن بحث می‌کنیم این ماه به نمایندگی‌های مرسدس در آمریکا نشان داده شده و گفته می‌شود جایگاهی پایین‌تر از CLA خواهد داشت. این بدین معنی می‌باشد که قیمت پایه آن کم‌تر از 32700 دلار CLA خواهد بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که قیمت این سدان کلاس A از زیر 30 هزار دلار آغاز شود. نمایندگی‌های بنز در آمریکا که این مدل را دیده‌اند می گویند کلاس A سدان خودرویی با ظاهری زیبا و جدیدترین تکنولوژی‌های می‌باشد که با قیمتی بسیار رقابتی وارد بازار خواهد شد. این مدل کوچک جدید پیش بینی می‌شود 5 درصد از فروش کل مرسدس بنز در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

برخی از شما ممکن است به یاد داشته باشید که اوایل امسال مرسدس پیش نمایشی از سدان کلاس A را در نمایشگاه خودروی شانگهای در قالب کانسپت سدان A که تصویر آن را اینجا می‌بینید ارائه کرده بود. وب سایت اتو نیوز ادعا کرده که کلاس A ویژه بازار آمریکا سپتامبر 2018 وارد بازار خواهد شد و فقط یک مدل سدان خواهد داشت. دلیل این که نسخه هاچ بک این کلاس در آمریکا ارائه نمی‌شود نگرانی از عملکرد ضعیف آن در بازار نیست، بلکه دلیل این موضوع این است که این خودرو در طول 2 دهه عمر خود هیچ وقت در بازار آمریکا ارائه نشده است.

سدان کلاس A تنها خودروی جدید ویژه بازار آمریکا نیست، زیرا در همان جلسه با نمایندگان مرسدس از نسخه جدید AMG GTT نیز رونمایی کرده است. این خودرو که یک کانسپت به عنوان پیش نمایشی از آن اوایل امسال در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود و هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است، قرار است تابستان 2018 به عنوان رقیبی جدی برای پورشه پانامرا وارد آمریکا شود. هنوز چیزی در مورد قیمت این خودرو گفته نشده، ولی انتظار می‌رود این مدل قیمتی بیشتر از 104 هزار دلار مدل E63 S داشته باشد.

401

کد خبر: 789286

وب گردی

وب گردی