احتمال عرضه هوندا CR-V هیبریدی در بازار

هوندا CR-V مدل 2017 در یک  مدل دیزلی در آسیا موجود است و گزارش شده است که این خودروساز هوندا CR-V هیبریدی را نیز برای بازار بومی در نظر دارد.

به گزارش ایسکانیوز، اولین هوندا CR-V هیبریدی در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 ماه آوریل رونمایی شد و عرضه آن در بازار چین تایید شده است. نسل پنجم هونداCR-V با موتور 1.6 لیتری i-DTEC توربوشارژ چهار سیلندر دیزلی با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر موجود است. این گزینه موتور اکنون در تایلند با گیربکس اتوماتیک 99 سرعته ارائه می شود و ممکن است در ژاپن نیز با همین ترکیب عرضه شود اما سرمایه گذاری مورد نیاز برای تطبیق با قوانین آلایندگی ژاپن می تواند بر قیمت این مدل تاثیر گذاشته و آن را به قیمت مزدا CX-5 برساند.

در عوض، هوندا CR-V هیبریدی عملکرد بهتری خواهد داشت. این خودرو هم چنین طیف مدل های برقی این خودروساز در این کشور را نیز توسعه خواهد داد. هوندا CR-V هیبریدی از سیستم هیبریدی دو موتوره Sport Hybrid i-MMD بهره می برد که در آکورد هیبریدی نیز موجود است البته هنوز عملکرد این نیرومحرکه در این شاسی بلند اعلام نشده است.

این سیستم هیبریدی شامل موتور 2.0 لیتری -VTEC i-VTEC بنزینی به همراه دو موتور برقی و گیربکسCVT، یک Power Control برای کنترل موتورها، باطری یون لیتیوم قدرت بالا و ترمزهای Electric Servo است.

هوندا هنوز نسل پنجم CR-V را در ژاپن معرفی نکرده است. مدل نسل چهارم این خودرو سال گذشته متوقف شد. هوندا CR-V هیبریدی ابتدا در چین عرضه می شود و گزارش برخی رسانه ها حاکی از عرضه آن در جولای 20177 در این بازار است.

401

کد خبر: 789291

وب گردی

وب گردی