انتصاب دکتر ولایتی از جانب مقام معظم رهبری، مسئولیت ما را مضاعف کرده است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: برنامه استراتژیک ۲۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) که برای رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه در درون خود برنامه‌های سالیانه 5 ساله و10ساله را نهفته دارد، فصل‌الخطاب همه‌ی برنامه‌ها و همه سیاست‌ها در این واحد است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید محمد امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در اولین جلسه شورای اداری واحد اصفهان(خوراسگان) در سال ۹۶ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی پر فیض قدر گفت: کارکنان و اعضای هیأت علمی به عنوان مجریان اصلی برنامه‌ها و اهداف دانشگاه باید از تمام امور و عملکرد دانشگاه و حتی وضعیت درآمدها و هزینه‌های دانشگاه مطلع باشند و بر این اساس همواره تکیه و تاکید بنده برروی شفاف‌سازی بوده است.

وی بیان داشت: از ابتدای شروع کار خود در واحد اصفهان(خوراسگان)، همواره دغدغه و نگرانی‌ام بر روی دو مسئله‌ی تدوین و اجرایی شدن برنامه استراتژیک ۲۰ ساله واحد و همچنین تامین نقدینگی لازم متمرکز بود که بحمدا... امروز پس از یازده ماه کار مستمر و طاقت فرسا به این دو مقوله مهم دست یافتیم.

دکتر امیری ضمن اشاره به سیاست‌های مدیریت جدید دانشگاه از جمله تمرکز زدایی، تفویض اختیار به استان‌ها و واحدهای دانشگاهی، و اصلاح ساختار دانشگاه گفت: انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی از جانب مقام معظم رهبری به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت ما را مضاعف کرده و لازم است همه‌گونه همکاری و حمایت را از ایشان داشته باشیم.

رییس هیات‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از تلاش همکاران در همه‌ی بخش‌ها بخصوص تلاش مجدّانه دکتر محمد علی نادی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد و همکاران زیر مجموعه‌ی وی به جهت تدوین برنامه استراتژیک 20 ساله گفت: به لطف الهی و با هماهنگی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده کسری بودجه دانشگاه از نرخ رشد منفی6 ساله‌ی اخیر خود به نرخ رشد مثبت در پایان سال ۱۳۹۵ رسید و این مهم جز با همت و تلاش تک‌تک کارکنان و اعضای هیأت علمی دلسوز این واحد دانشگاهی محقق نگردیده و می‌تواند نوید بخش اجرای موفق و مستحکم برنامه استراتژیک 20ساله دانشگاه باشد.

امیری ابراز امیدواری کرد: برای تسریع و تسهیل روند اجرای این برنامه باید از نیروهای بالقوه و بازوهای مقتدری همچون شرکت‌های دانش‌بنیان، تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز واحد، نیروی متخصص و کارآمد اعم از هیات‌علمی و کارکنان و همچنین فضای مناسب آموزشی و پژوهشی نهایت استفاده را در جهت تأمین اهداف و منافع آموزش عالی کشور بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی والبته بطور خاص دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ببریم.

در ادامه این نشست دکتر علی پزشکی معاون عمرانی واحد و مهندس علی سلیمانی مدیر برنامه و بودجه واحد اصفهان(خوراسگان) به ترتیب گزارشی از وضعیت و فعالیت‌های حوزه عمرانی و گزارش تجزیه و تحلیل وضعیت مالی واحد در 5 سال اخیر ارائه نمودند و در پایان نیز جلسه‌ی پرسش و پاسخ همکاران با پاسخگویی دکتر سید محمد امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان انجام پذیرفت.

200

کد خبر: 789334

وب گردی

وب گردی