رئوفیان: ایران هرگز اجازه تصرف یک وجب خاک خود را به بیگانه نخواهد داد/ پیام راهپیمایی روز قدس کوبنده تر از حمله موشکی ایران به دشمنان است

عضو جبهه اعتلای نوین ایران گفت: ایران و ایرانی هرگز اجازه تصرف یک وجب خاک خود را به بیگانه نخواهند داد و برای حراست از ارزش تا پای جان ایستاده اند.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین درباره حمله موشکی ایران به گروهک تکفیری در سوریه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: هدف مشخص این حمله مقر فرماندهی و محل تجمع نیروهای تروریستی منطقه بوده است وپیامی به رژیم آل سعود در منطقه و به تمام کسانی بود که حمله به ایران را راهی برای دستیابی به بخشی از جمهوری اسلامی ایران در سر پرورانده بودند.

وی ادامه داد: موشک های میانبرد زمین به زمینی که از پایگاه های موشکی کرمانشاه و کردستان به مراکز تجمع، پشتیبانی و محل تولید خودروهای انتحاری داعش در دیرالزور شلیک شد پاسخی به اقدام تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام بوده است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حمله تروریستی در تهران، گفت: مقام معظم رهبری اعلام کرده بودند که "کلک اینها کنده خواهد شد" و فرمایش ایشان پیامی به تمام افرادی بود که سودای حمله به ایران اسلامی را در سر دارند که در راس آنها آمریکای جنایتکار و سلطه طلبی است که به نوعی دیدار مقامات آمریکایی با حکام سعودی پیام حمله ایران را صادر کرده بود.

عضو جبهه اعتلای نوین ایران تصریح کرد: ایران و ایرانی هرگز اجازه تصرف یک وجب خاک خود را به بیگانه نخواهند داد و برای حراست از ارزش هایش تا پای جان ایستاده اند.

وی با اشاره به این که در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم، بیان کرد: این راهپیمایی قطعا پیامی قوی تر و کوبنده تر از هفت موشکی که به مقر تروریست ها در منطقه شرق سوریه شلیک شد خواهد داشت زیرا ملت ما به دلیل عرق ملی و درس هایی که از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه از عاشورا آموختند طبیعی است که اجازه نخواهند داد حتی دشمن بخواهد به ایران چپ نگاه کند سودای داشتن ایران را در سر خود بپرورانند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای (یکشنبه شب 28 خرداد) از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.

302

کد خبر: 789388

وب گردی

وب گردی