تمهیدات سازمان آتش نشانی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

نیروهای آتش نشانی تهران با استقرار در مسیر راهپیمایی روز بزرگ قدس، تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری سازمان آتش نشانی، سعید شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با ابراز این مطلب ادامه داد: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دوم تیر ماه سال جاری به طور ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.
وی تصریح کرد: علاوه بر آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی، 220 نفر از آتش نشانان به همراه 39 دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و 41 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8:00 صبح تا پایان نماز جمعه در 70 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه(دانشگاه تهران) مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران افزود: علاوه بر آماده باش نیروهای آتش نشانی، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت زنی از مکان های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش نشانی سرکشی می کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.
شریف زاده از شهروندان عزیز خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه 125 تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.
وی در پایان گفت: جامعه آتش نشانی نیز به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خداجوی تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

701

کد خبر: 789420

وب گردی

وب گردی