بیانیه حزب موتلفه اسلامی بمناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس

ما به پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس به همراه ملت ایران و ملت های مظلوم جهان به خیابان ها خواهیم آمد و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» سرخواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

ملت بیدار و قهرمان ایران

امروز قلب جهان اسلام در بیت المقدس می‌تپد. استکبار جهانی و صهیونیسم، سالهاست که قلب عالم اسلام را در دستان آلوده به جنایاتشان می فشارند. ولی علیرغم تمام توطئه ها و تهدیدهای مذبوحانه، به دلیل استقامت و رشادت جبهه مقاومت در منطقه، تاکنون نتوانسته اند آن را از طپش بازدارند.

در شرایطی که رژیم اشغالگر اسرائیل با شهرک سازی در اراضی فلسطینیان و محدوده قدس، تلاش می‌کند تا هویت قبله اول مسلمانان را تغییر و حاکمیت خود را در این سرزمین استحکام بخشد، راهپیمایی باشکوه و جهانی مسلمانان غیور و مردم آزاده سایر ادیان در روز قدس، این نقشه شوم را باطل و هویت اصلی فلسطین را به رخ جهانیان می کشد.

امروز همان قدر که به عظمت قدس و اسلام و مسلمین اضافه شده، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود در افکار عمومی جهان، منفورتر گردیده اند. مردم کشورهای مختلف جهان، امروز با ناسزا و اعتراض از رؤسای جمهور آمریکا و مقامات اسرائیل و انگلیس استقبال می کنند.

جنایات متعدد آمریکا علیه شهروندان خود و مردم بی‌گناه در سراسر دنیا و فجایع اسرائیل در فلسطین و لبنان و نیز جنایات آل سعود در یمن، نمایش مضحکی از حقوق بشر غربی در جهان است.

امروز که سردمداران طاغوت و رؤسای قبایل خودفروخته و وابسته به استکبار و صهیونیسم، پایه های حکومت خویش را در منطقه متزلزل می‌بینند، برای حفظ حاکمیت ظالمانه خود، با رژیم غاصب و کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل طرح دوستی بسته و با تروریسم دولتی همراه گشته و از تروریسم تکفیری حمایت می‌کنند تا اسلام آمریکایی را در منطقه تثبیت نمایند.

اما غافلند از اینکه ظلم، پایدار نخواهد ماند و جبهه مقاومت، همانگونه که اذناب مزدورشان مانند داعش و گروهک های تکفیری را در منطقه به اضمحلال کشاند، در آینده ای نزدیک، حاکمان طاغوت و استکبار را نیز از صفحه گیتی محو خواهد کرد.

ارمغان حضور آمریکا در هر نقطه از جهان، جز ناامنی و فساد نبوده و سرزمین عزیز ایران به برکت اسلام و خون شهدای والامقام و مجاهدت دلیرمردان فداکار و قدرتمند سپاه و ارتش و نیروی انتظامی، امن‌ترین کشور منطقه است.

دشمنان این نظام مقدس و در رأس آنها، آمریکا و اسرائیل سالهاست که تلاش می کنند این نعمت ارزشمند را از ملت شریف ایران بگیرند و با القای اسلام‌هراسی و ایران هراسی در کشورهای منطقه، با جمهوری اسلامی مقابله کنند. عوامل جنایتکار آنها در اقدامی مذبوحانه، با ترقه بازی تلاش کردند که در مرقد مطهر امام راحل (ره) و خانه ملت، به امنیت کشور صدمه وارد کنند، اما نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به آنها زدند که صدای آن، لرزه بر جان اربابان نگون بختشان وارد کرد.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبری فرزانه و شجاع و ملتی غیور و درصحنه و با اقتدار کامل، پرچمدار مقاومت در منطقه و الگوی شایسته ای برای آزادیخواهان و حق‌طلبان جهان است.

امروز که جهان مات و مبهوت قدرت نظامی و فراتر از آن، قدرت نرم جمهوری اسلامی گردیده، با اطمینان می گوییم که: «ای قدس عزیز، بزودی تو را آزاد خواهیم کرد.»

حزب مؤتلفه اسلامی معتقد است همان طور که بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ «روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت ها با ابرقدرتهاست. روز قدس روز هشدار به ابرقدرتهاست که دیگر اسلام تحت سیطره شما نیست»

لذا ما به پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس به همراه ملت ایران و ملت های مظلوم جهان به خیابان ها خواهیم آمد و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» سرخواهیم داد.

حزب مؤتلفه اسلامی»

302

کد خبر: 789485

وب گردی

وب گردی