آمادگی شهرداری منطقه 11 برای میزبانی از راهپیمایان در روز قدس

همزمان با فرا رسیدن روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ شهردار منطقه 11 تهران از آمادگی این منطقه برای برگزاری مراسم روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان با بیان این که طبق رسم هر ساله مدیریت شهری میزبان روزه داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است؛ به تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته این مراسم پرداخت.

شهردار منطقه 11 گفت: با توجه به این که محل تجمع شهروندان و آغاز راهپیمایی شهروندان از محل مسجد دارالسلام تعیین شده است؛ آراستگی و پاکیزگی محیطی معابر در اولویت کاری برنامه های این روز قرار گرفته است.

به گفته آبادیان یکی از مسیرهای راهپیمایی روز قدس؛ از محل مسجد دارالسلام به سمت میدان منیریه – چهار راه ولی عصر (عج) تعیین شده است که در همین راستا از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک خط کشی های طولی در مسیر، نصب استوانه، بشکه و تابلوهای هدایت مسیر انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا شستشوی ایستگاه های اتوبوس خیابان ابوسعید و خیابان معیری،شستشوی جزایر ترافیکی خیابان معیری،شستشوی جداول و رفیوژ میانی خیابان ابوسعید و خیابان معیری،شستشوی زیر مخازن و المان ها خیابان ابوسعید و خیابان معیری،لایروبی خیابان ابوسعید - خیابان معیری کانیو و نهر،شستشوی معبر شمال و جنوب خیابان ابوسعید - خیابان معیری،شستشوی مخازن خیابان ابوسعید - خیابان معیری،پاکسازی پوستر و برچسب خیابان ابوسعید - خیابان معیری،شستشوی میدان منیریه،آب اندازی انهار روباز خیابان ابوسعید و خیابان معیری وحمل سر شاخه و ضایعات خیابان ابوسعید و خیابان معیری از سوی اداره خدمات شهری ناحیه دواین منطقه انجام شده است.

وی همچنین یاد آور شد که امسال نیز پردیس فرهنگی در چهار راه ولی عصر (عج)از سوی اداره فرهنگی با برنامه های متنوع و با مشارکت سایر معاونت ها و ادارات در بوستان دانشجو دایر خواهد شد.

آبادیان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقات نقاشی و کارگاه نقاشی در سرای محلات منیریه، امیریه، فروزش، قلمستان از دیگر برنامه هایی است که توسط اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو به مناسبت روز قدس به اجرا درمی آید.

700

کد خبر: 789493

وب گردی

وب گردی