مصاحبه بیش از 4000 نفر در مقطع دکتری دردانشگاه آزاد اسلامی یزد‎

رئیس ستاد اجرایی فرآیند مصاحبه علمی پذیرفته شدگان مقطع دکتری در استان یزد از برگزاری مصاحبه دکتر علمی تخصصی به مدت چهارر روز کاری از 25 لغایت 28 تیرماه 96 در واحد یزد خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر معصومه طباطبایی در این باره گفت: بر اساس مصوبه جلسه هماهنگی با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده است، مصاحبه‌های دکتری تخصصی سال 96به‌صورت استانی و در واحدهای مرکز استان برگزار شود.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، واگذاری مسئولیت برگزاری این دوره از مصاحبه‌های آزمون دکتری به استان‌ها را فرصتی برای اعتباربخشی به واحدهای دانشگاهی دانست و با تشکر از حسن اعتماد مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امسال برای اولین بار مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری به‌صورت استانی برگزار می‌شود که طی آن تعداد 4000 نفر داوطلب دکتری در استان یزد در مصاحبه حضوری شرکت کرده و به رقابت خواهند پرداخت.
طباطبایی واحدهای مجری رشته دکتری در استان یزد را شامل واحد یزد، میبد، تفت ، ابرکوه، اشکذر و بافق برشمرد و گفت: جهت سهولت امر مصاحبه در رشته های پرطرفدار چند نوبت مصاحبه در تیم های سه نفره و پنج نفره تشکل داده ایم و همچنین به دانشجویان شرکت کننده در مصاحبه نیز خوابگاه در نظر گرفته شده تا با اطمینان خاطر در این دوره شرکت کنند و دغدغه راه و خستگی ناشی از آن را نیز نداشته باشند.

200

کد خبر: 789528

وب گردی

وب گردی