بازدید مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری فناوری وزارت علوم از پارک علم و فناوری سلامت

دکتر خسرو پیری مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از پارک علم و فناوری سلامت و شرکت‌های فناور مستقر در آن بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، خسرو پیری در نشستی که با حضور دکتر میراسماعیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر عسگری رئیس پارک علم و فناوری سلامت برگزار شد، گفت: پارک علم و فناوری سلامت می‌تواند فناوری‌های پزشکی کشور را از طریق ارتباط با پارک‌های علم و فناوری دنیا به روزرسانی کند.

مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم با اشاره به اجلاس آتی شرکت‌های فناور کشورهای ایران و ایتالیا گفت: حوزه سلامت می‌تواند شرکت‌های فناوری پزشکی ایتالیا را برای حضور در این اجلاس به دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم معرفی کند.

پیری با اشاره به قوانین و مقررات حاکم بر پارک‌های علم و فناوری گفت: پارک‌های علم و فناوری از قوانین خاصی پیروی می‌کنند به گونه‌ای که هیچ‌گونه مالیات و عوارض ورود و خروج پرداخت نمی‌کنند که پارک علم و فناوری سلامت نیز از این قائده مستثنا نخواهد بود.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از شرکت‌های فناور مستقر در دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و قوانین تبدیل شرکت‌های فناور به شرکت‌های دانش‌بنیان را تبیین کرد.

204/200

کد خبر: 789584

وب گردی

وب گردی