حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها سیلی مستقیم نظام به گروه های تروریستی تکفیری بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی ایران به مقر تروریست ها سیلی مستقیم نظام به گروه های تروریستی - تکفیری بود.

به گزارش ایسکانیوز دکتر سیدحسین نقوی حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری و ضیافت افطار رؤسای ادارات شهرستان ورامین گفت: حمله موشکی ایران به مواضع تروریست های تکفیری داعشی نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت نظام دارد و این حمله درسی فراموش نشدنی برای تمامی بدخواهان نظام است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی در مسائل امنیتی خود با احدی تعارف ندارد و در برابر هر تهدید با قاطعیت برخورد می کند.

وی تصریح کرد: حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری داعشی ، سیلی مستقیم نظام به گروه های تروریستی است و درس عبرتی برای تمامی بدخواهان است که آنان بدانند ایران اسلامی هیچ تهدیدی علیه امنیت خود را بی پاسخ نمی گذارد.

وی تأکید کرد: اقتدار موشکی ایران تهدیدی برای هیچ کشوری محسوب نمی شود بلکه این توان می تواند امنیت منطقه را نیز تضمین کند.

نقوی حسینی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان ورامین گفت: تقسیمات کشوری صورت گرفته در دولت های نهم و دهم که شهرستان ورامین را به سه شهرستان ورامین ، پیشوا و قرچک تبدیل کرد حق منطقه ای بود که انجام شد چرا که شهرستانی مانند قرچک با 300 هزار نفر جمعیت را نمی توان با یک بخشداری اداره کرد.

وی اظهار کرد: اختصاص ردیف بودجه مستقل برای شهرستان های قرچک و پیشوا، زمینه را برای پیشرفت و توسعه این مناطق فراهم می کرد و زیرساخت لازم برای استان شدن این منطقه را ایجاد می کرد.

نقوی حسینی افزود: در ابتدای دولت یازدهم، بحث استان های غربی و شرق تهران مطرح گردید که با موافقت نیز همراه شد چرا که با این تقسیمات، استان تهران بهتر مدیریت می شد.

وی گفت: توسعه شهرستان فقط با گسترش جغرافیا صورت نمی گیرد ، باید تمرکز سازمانی و تصمیم سازی در شهرستان را افزایش دهیم که برای تحقق این مهم تاکنون 13 اداره با مأموریت استانی در شهرستان ورامین مستقر شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه ای که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ، موضوع استقرار اداره کل درمان شرق استان تهران در ورامین مطرح شد تا شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت و گرمسار از خدمات آن بهره مند شوند.

301

کد خبر: 789665

وب گردی

وب گردی