دکتر اسکندری: تعامل مثبت و سازنده دانشگاه آزاد و وزارت علوم در احیاء کد رشته محل های حذف شده کارشناسی ارشد

عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به حذف برخی رشته محل های کارشناسی ارشد این دانشگاه توسط وزارت علوم گفت: در تعامل مثبت و سازنده با وزارت علوم در پی احیاء کد رشته محل های حذف شده هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، دکتر صالح اسکندری عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و مسوول امور رسانه ای این دانشگاه با بیان اینکه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیل دانشگاه به فعالیت خود در این خصوص ادامه خواهد داد و جلسات فوق العاده ای با مدیران کل مربوطه برگزار می شود، افزود: ان شاالله در تعامل مثبت معاونت آموزشی با وزارت علوم به زودی مشکل برطرف خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

اسکندری با اشاره به توافق مکتوب وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رشته های حذف شده، عنوان کرد: دانشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و هیات علمی لازم را در این رشته ها جذب نموده و اکنون این اعضا در دانشگاه ها حضور دارند و تمام استانداردهای لازم برای این رشته ها در واحدهای مختلف دانشگاه ازاد اسلامی رعایت شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی به وجود آمده بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی به زودی این مشکل برطرف شود و خطاب به کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در کل کشور گفت: جای هیچ نگرانی نیست و ان شاالله به زودی کد رشته محل ها باز خواهند.

200

منبع: فارس

کد خبر: 799786

وب گردی

وب گردی