پیام اصلی حمله موشکی سپاه متوجه حامیان منطقه‌ای و جهانی داعش بود/ سپاه گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: پیام اصلی حمله موشکی سپاه متوجه حامیان منطقه‌ای و جهانی داعش بود که اگر اقدامی علیه ایران کنند، نیروهای مسلح ما لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مراکز فرماندهی و تسلیحاتی تروریست‌های داعش گفت: جمهوری اسلامی با گذشت چند دهه از استقرار نظام موفق شده به خوبی ابزار دفاعی لازم را با دستان خودش تولید کند تا بتواند از نظام و میهن دفاع کند.

عضو شورای مرکزی نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: جمهوری اسلامی نشان داد وقتی اعلام می‌کند هرگونه تعرضی را پاسخ می‌گوید واقعا به این حرف به سرعت عمل می‌کند و این نشانه اقتدار و توانمندی و به هوش بودن نیروهای مسلح و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است.

کلانتری با اشاره به خوشحالی مردم از سیلی محکم سپاه به تروریست‌ها، تاکید کرد: من وقتی خبر این حمله را شنیدم به یاد جمله فراموش نشدنی امام (ره) افتادم که فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

وی گفت: سپاه با حمله به تروریست‌ها گوشه‌ای از اقتدار و رشادت‌هایی را که در زمان جنگ،‌ سپاه، بسیج و نیروهای مسلح ما انجام دادند را به نمایش گذاشت.

کلانتری تاکید کرد: سپاه مستقیما موشک‌های خود را به سمت مراکز فرماندهی و تسلیحاتی نیروهای تروریستی داعش نشانه گرفت و به هدف زد و پیام اصلی این حمله متوجه حامیان منطقه‌ای و جهانی داعش بود که اگر یک زمان در ذهن خودشان بخواهند نقشه‌هایی علیه جمهوری اسلامی بکشند این ملت و نیروهای مسلح ما لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

منبع: فارس

200

کد خبر: 799790

وب گردی

وب گردی