بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) در خصوص  روز جهانی قدس

سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد و اقشار مختلف مردم شریف و غیور ایران اسلامی برای حضور در این روز باشکوه و بزرگ دعوت بعمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ابتکار راهبردی، تاریخ‌ساز و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعة آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، آثار و برکات خود را در عرصة استکبارستیزی و ظرفیت‌سازی برای استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش آشکار ساخته است.
ندای امام خمینی(قُدِّسَ سِرُهُ الشَّریِف) ندایی جاویدان است که پژواک آن، پیوسته عزم و اراده را در بند بند وجود ملّتهای مستعضعف جهان بیدار می‌کند و آنها را در برابر دروازة آزادی از سلطة ظالمان مستکبر و ظلم و ستم صهیونیستهای جنایتکار و حامیان آنها قرار می‌دهد.
این روز بزرگ، فقط اختصاص به قدس ندارد؛ بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز انتفاضة ملّت‌های ستمدیده علیه طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی و کشورهای مرتجع عربی است.
در شرایطی که شبکة صهیونیستی حاکم بر جهان سلطه با وارونه‌نمایی مضحک حقایق منطقه درصدد نجات تروریست‌های اجاره‌ای و سست‌ عنصر تکفیری سلفی است که از باتلاق مقاومت اسلامی عراق و سوریه برآمده اند و با عملیات روانی امپراطوری رسانه‌های سلطه، گروه‌های اسلامی مقاومت منطقه از جمله حزب‌الله لبنان را با گستاخی «تروریست» نامیده و در پرده‌ای دیگر حمایت‌های مردمی و کمک‌های ملل و جوامع آزاد عالم به رزمندگان جبهة مقاومت را «پولشویی» قلمداد می‌کنند، جریان مقاومت و انتفاضه سوم، جای جای سرزمین‌های اشغالی را برای غاصبان قدس شریف، ناامن و به محل وحشت و هراس آنان تبدیل کرده است.
امروز رویای تشکیل «خاورمیانه بزرگ» و «اسرائیل از نیل تا فرات» رنگ باخته است و تنها راهبرد موفّق در حلّ مسألة اوّل جهان اسلام، بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و برگزاری یک انتخابات فراگیر و آزاد در تعیین سرنوشت کشور، با ارادة خود آنان است.
روز قدس امسال برابر شده با تداوم جنایات آل سعود در سرزمین یمن، مردم مظلومی که به جرم آزادگی، افطار و سحرهای خونینی را در ماه مبارک رمضان تجربه کرده اند، بنابراین فریادهای روز قدس امسال هم بر پیکرة صهیونیسم جهانی و هم برپیکرة آل سعود- بخوانید آل سقوط- فرود خواهد آمد؛ چنانکه در چند روز اخیر، سیلی آهنین پاسداران انقلاب اسلامی بر تن ایادیشان وارد آمد. روز قدس به تعبیر امام بزرگوار ما، روز اسلام است و اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد، این رژیم منحوس را آب خواهد برد.
جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهند داد که نابودی « دشمن مشترک»؛ یعنی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی همچنان اولویت اوّل امّت اسلامی است و هر گونه تلاش و طراحی از جمله «سازش» و «عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصب» محکوم و یک گناه بزرگ و خطای تاریخی به شمار رفته و با حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه و دیگر بلاد اسلامی، به فضل الهی، عزم و اراده خود را در تسریع تحقّق پیش‌بینی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز در محو غده سرطانی اسرائیل از منطقه تا 25 سال دیگر-که دو سال ازآن گذشته است- نشان خواهند داد.
بار دیگر مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی به همراه سایر ممالک اسلامی با حضور دشمن شکنانة خود، سیلی محکم دیگری بر جسم نیمه جان ایادی تکفیر و اربابان مستکبرشان وارد میآورند و به یاری پروردگار، قدس شریف و مسجد الأقصی آزاد خواهد شد که وعدة خداوند حق است.
«وَلَینصُرَنَّ اللَّهُ مَن ینصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِی عَزِیزٌ» (الحج/ ۴۰)

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) از همگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شریف و غیور ایران اسلامی برای حضور در این روز باشکوه و بزرگ دعوت بعمل می آورد.

200/202

کد خبر: 799928

وب گردی

وب گردی