دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدند؛ اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی/تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدندو اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی همراه با مردم ایران و جهان فریاد زدند.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.

حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در راهپیمایی روز جهانی قدس

بسان آیه شریفه «إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ» و همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به «روز جهانی قدس» نام‌گذاری شده، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر همگام با مردم روزه‌دار این شهرستان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
در ادامه این راهپیمایی، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس، انزجار و نفرت خود را از استکبار اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی نماز باشکوه جمعه در محل امامزاده سید محمد(س) اقامه شد.


حضورکسترده جامعه دانشگاهی کازرون در راهپیمایی روز قدس
همزمان وهمگام با امت مسلمان و روزه دار کازرون هیات رئیسه؛استادان ،کارکنان و دانشجویان واحد کازرون با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، جنایات چندین دهه اسرائیل غاصب را محکوم کردند.
این راهپیمایی که از ساعت ۱۰/۳۰ دقیقه از میدان شهدای کازرون آغاز وبا سر دادن شعارهای همیشگی مرگ بر امریکا ومرگ بر اسرائیل وحامیان آنان در خیابانهای شهربه طرف ستاد نماز جمعه جهت شرکت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان حرکت کردند.
راهپیمایی امسال با وجود گرمای شدید جنوب با حضورگسترده مردان ، زنان روزه دار وکودکان با شکوه تر سالهای گذشته بر گزار شد.
در حاشیه این راهپیمایی دکترجماالدین الوانی سر پرست واحد کازرون با خبر نگارخبر گزاری آنا گفت:ایران کشوری نیست که با تحریم وتروربخواهد عقب نشینی کند وعظمت راهپیمای با شکوه امروز درسراسر کشور این موضوع را اثبات کرده است ودشمنان بدانند امت اسلامی هر سال بیدارتر،پایدارتر ومتهدتر از قبل جلو زیاد خواهی انان ایسادگی می کند .
سرپرست واحد کازرون از حضور با شکوه واعظیم اقشار مردمی به ویژه جامعه دانشگاهی تقدیر کرد.

همزمان با روز جهانی قدس؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در راهپیمایی این روز حضور یافتند.

اعضای هیات رئیسه ، استادان ، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس؛همگام و همدوش با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی این روز حضور یافته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز برگزار شد

حضور فعال و چشمگیر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در روز جهانی قدس 1396

همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای مختلف، حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این مراسم که در اهواز راس ساعت 11 صبح از مقابل درب مسجد آیت الله موسوی جزایری آغاز و به مصلی مهدیه امام خمینی (ره) ادامه یافت، هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه همگام با مردم روزه‌دار اهواز با مشت‌های گره کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم آل سعود و مرگ بر تکفیری، جنایت‌های اسرائیل غاصب و تروریست های داعش را محکوم کرده و حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین و سوریه اعلام نمودند.

سپس با تجمع در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) با شعارهای الله اکبر قطعنامه پایانی این راهپیمایی را تائید و بر اجرای آن تاکید کردند. پس از آن نیز به صفوف نماز جمعه مردم شهر اهواز پیوسته و نماز جمعه را اقامه کردند.

حضور پرشور دانشگاهیان واحد نور در راهپیمایی روز قدس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به فرمان معمار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همگام با مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه انتخاب و معرفی روز قدس به عنوان صدور فرهنگ انقلاب به تمام جهان است، گفت: «روز قدس، روز فریاد مستضعفان علیه مستکبران دنیا است و امروز آرمان فلسطین با نامگذاری روز قدس بین‌المللی شده است.»

دکتر متولی با اشاره به اینکه این حضور پاسخ به ندای حق‌طلبانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همواره بر دفاع از مظلوم و مقاومت در برابر جریان ظلم جهانی تاکید داشتند بیان کرد: «امیدواریم ثمره این راهپیمایی عظیم در ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان، اهتزاز پرچم آزادی در فلسطین و سایر کشورهای تحت ظلم باشد.»

در این مراسم دکتر صدرالدین متولی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، معاونین، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان نیز در کنار دیگر اقشار جامعه حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان نور از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا میدان فیضیه ادامه یافت، سپس شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی، اسرائیل و آمریکا، در مصلی این شهر حضور یافته و آخرین آئین عبادی – سیاسی نماز جمعه در ماه پر مهر و برکت رمضان در صفوفی بهم فشرده، خواندند.

حضور گسترده دانشگاهیان واحد جویبار در راهپیمایی روز قدس

همزمان با سراسر کشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در روز قدس، با حضور گسترده خود در راهپیمایی شرکت کردند.

دکتر داریوش حمیدی، ریاست واحد و اعضای هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی با حضور خود در راهپیمایی در روز قدس حمایت خود از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از اسراییل غاصب و جنایتکار را به نمایش گذاشتند و بار دیگر اعلام کردند با رنگ باختن رویاهای شیطانی دشمنان اسلام و به اهتزار درآمدن پرچم فلسطین خونی تازه در رگ­های ملت اسلامی دمیده خواهد شد.

روز جهانی قدس همواره برای ما یادآور اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان

رئیس واحد شیروان در جمع روزه داران و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد:« روز جهانی قدس همواره برای ما یادآور اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان با هر قومیت و نژاد است و امسال که در موقعیت حساستری هستیم باید انسجام و همدلی خود را به دید کسانی که منتظر گسستگی هستند بگذاریم.»
ابوالفضل فرهادی با اشاره به حضور پرشور کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، گفت:« دانشگاهیان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در کنار دیگر شهروندان با حضور چشمگیر خود به همگان نشان دادند در هر حالی از نظام و کشور خویش حمایت می کنند و هوای گرم و روزه داری مانع از این حرکت انقلابی نمی شود.»
فرهادی با تاکید بر سرمایه اجتماعی ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در شهرستان شیروان، خاطر نشان کرد:« روز قدس یکی از روزهایی است که فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در کنار دیگر مسلمانان نقش پر رنگ حمایتی از کشور عزیزمان را به بد خواهان نشان دهند و ثابت کنند در هر شرایطی از نظام و دستورات رهبری اطاعت می کنند.»

خبر در حال تکمیل است...

200/202

کد خبر: 799948

وب گردی

وب گردی