آیت‌الله جوادی‌آملی: ایران با پرتاب موشک قدرت نظامی خود را به جهانیان نشان داد

آیت‌الله جوادی‌آملی از مراجع عظام تقلید گفت: ایران اسلامی با انجام عملیات موشکی علیه تروریست ها توانست قدرت خود را به جهانیان و دشمنان اسلام نشان دهد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی روز جمعه در حاشیه راهپیمای روز جهانی قدس شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امروز دشمنان اسلام گرچه به نام آمریکا، اسرائیل و داعش ظهور کرده اند اما بدانیم که آل سعود و دیگر کشورهای جهان نیز جزئی از پیروان اقماری آنان هستند.

وی بر هوشیاری و آگاهی ملت ایران تاکید کرد و افزود: ملت مسلمان و به پا خاسته ایران اسلامی باید بداند که امروز باید دشمن شناس باشند و عدل را احیا کنند تا به برکت قرآن کریم و عترت، ظلم از بین برود و گوشهای آنان که در قالب استکبار ظهور یافته، برطرف شود.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در تمامی دوران ها حق شناسی خود را از ایران مقتدر اعلام کرده اند؛ ایرانی که هم توانست تروریسم را از بین ببرد و هم با پرتاب موشک قدرت خود را نشان دهد.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه مردم با حفظ وحدت و همدلی، پاسدار خون شهدا باشند، گفت: مردم با انسجام وحدت اسلامی در صحنه حضور دارند و پاسدار خون پاک شهدا و صیانت از پیام امام راحل هستند.

«امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.»

301

کد خبر: 799974

وب گردی

وب گردی