سردار فدوی: دشمن زمانی به قدرت دفاعی ایران پی می برد که زمان استفاده از آن فرا برسد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه برای مقابله با دشمن باید به توان دفاعی خود را افزایش دهیم گفت: اقتدار دفاعی و موشکی ایران بسیار بالاتر از مطالبی است که در فضای رسانه ای مطرح می شود و دشمن زمانی به این قدرت پی می برد که زمان استفاده از آن فرارسیده باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین به مناسبت روز جهانی قدس، افزود: آن میزان که از اقتدار دفاعی و موشکی ایران در فضای رسانه ای اعلام می شود بسیار کمتر از واقعیت موجود است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به خوبی از اقتدار دفاعی و موشکی ایران آگاهی دارد اظهار کرد: از نخستین روزهای شکل گیری حکومت ظالم آمریکا که در دورترین نقطه جهان قرار دارد این تفکر وجود داشت که دستیابی به دیگر سرزمین ها باید از طریق دریا انجام شود لذا آمریکا توان خود را به تجهیز ناوگان دریایی و هوایی معطوف کرد.

وی افزود: آمریکا برای دستیابی به سایر مناطق جهان 700 پایگاه نظامی خارجی دارد و بر اساس توان دریایی خود تلاش دارد اقتدار خویش را در منطقه حفظ کند.
فدوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته قدرت و نیروی نظامی دریا پایه آمریکا را در موضع دفاع و شکست قرار دهد و یقین داشته باشید که اگر قدرت دریایی آمریکا از بین برود ، سایر قدرت های هوایی و زمینی آمریکا به کار نمی آید.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکا در خلیج همیشه فارس گفت : دستگیری تفنگداران آمریکا ، اولین مواجهه ایران با نیروی دریایی آمریکا نبود که پس از اشغال عراق نیز بارها دریادارنی از آمریکا و انگلیس به دست رزمندگان اسلام دستگیر شده و چند کشتی آمریکایی نیز توقیف گردید.

سردار فدوی افزود: روزانه 97 شناور دریایی سپاه از مرزهای آبی کشور حراست می کنند و سند این اقتدار را آمریکایی ها که در مواجهه مستقیم با این توان نظامی قرار دارند درک می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین که حتی یک نفر شیعه در میان آن ها وجود ندارد وظیفه الهی ملت ایران است زیرا برای ما دفاع از مظلوم مهم است.

«امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.»

301

کد خبر: 799976

وب گردی

وب گردی