سفر العبادی به تهران گامی مهم در تداوم همکاری‌های مشترک در مبارزه با تروریسم است

یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون عراق سفر حیدر العبادی،‌ نخست‌وزیر عراق به ایران را گامی مهم برای تداوم همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و بستن کامل صفحه داعش توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از الاتجاه علی العلاق، نماینده ائتلاف دولت قانون عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران از جمله اولین کشورهایی بود که با کشور عراق همراهی کرد و در مبارزه با داعش از آن حمایت کرد، در حالی که بیش‌تر کشورهای دوست پشت ما را خالی کردند و برخی کشورها از تروریست‌ها حمایت کردند و مرزهایشان را به روی آن‌ها باز کردند تا به راحتی عبور کنند.

وی در مورد سفر العبادی به تهران گفت: این سفر گامی مهم برای تداوم همکاری مشترک دو کشور در مبارزه با تروریسم و نابودی کامل داعش است.

وی هم‌چنین گفت: امروزه تمام منطقه در معرض خطر تروریسم قرار گرفته است و کشور عراق به نیابت از تمام کشورهای منطقه در حال مبارزه با داعش است و کشورهای منطقه باید با یکدیگر همکاری کنند و از عراق حمایت کنند تا این آفت و گروهک جنایتکار را ریشه کن کنیم.

بنا به این گزارش، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق روز دوشنبه در سفری منطقه‌ای به عربستان،‌ ایران و کویت سفر کرد و این سفر را موفق و ثمربخش توصیف کرد.

301

کد خبر: 799979

وب گردی

وب گردی