کیفیت هوای تهران در هفته ای که گذشت

بررسی های داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهند پایتخت یک روز با هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه را تجربه کرده و باقی روزها کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، هفته ای که گذشت برخلاف هفته گذشته با 7 روز هوای سالم ، با یک روز هوای ناسالم آلوده ترین هفته نسبت به 2 هفته گذشته شناخته شد .بررسی های داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بیانگر آن بود که پایتخت در روزهای آخر خرداد و اوایل تیرماه در تمامی روزها به جز چهارشنبه 31 خرداد در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت.

نمودار زیر کیفیت هوای تهران را در هفته گذشته نشان می دهد:

با توجه به نمودار می توان دریافت میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در بازه های زمانی 27 تا 29 خرداد و 30 تا 31 خرداد روند افزایشی داشته است و در روز چهارشنبه به بیشترین میزان خود یعنی 109 و به شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه رسیده است.

میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون با یک روند تقریبا یکسان به صورت منحنی با میزان 52 تا 74 دچار تغییر شده که کمترین میزان آن 52 در روز شنبه و بیشترین میزان آن 74 و در روز دوشنبه بوده است . همچنین میزان منواکسید کربن هوا نیز در کمترین حالت خود 26 و در روز یک شنبه بوده است این در حالی است که این میزان در روز چهارشنبه به بیشترین حالت خود یعنی 44 رسیده است.

701

کد خبر: 800111

وب گردی

وب گردی