مکان اردوی خارجی صنعت نفت آبادان مشخص شد

مکان اردوی خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آبادان، فراز کمالوند در مورد مرحل اردوی خارجی صنعت نفت،اظهار داشت: اردوی خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیزیلچه حمام ترکیه، منطقه‌ای در 70 کیلومتری آنکار دایر می‌شود.

وی مدت زمان این اردو را 14 روز عنوان کرد و گفت: در روزهای برپایی این اردو در هتل پاتالیا اسکان خواهیم داشت و برگزاری مسابقات تدارکاتی را نیز در دستور کار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد امکانات محل اقامت این تیم در ترکیه، خاطرنشان کرد: این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، همایش و جلسات است.

وی از وجود چهار زمین فوتبال با چمن مناسب در هتل محل اقامت زردپوشان آبادانی خبر داد و گفت: سالن‌های مجهز بدنسازی برای استفاده تیم‌های فوتبال در این هتل آماده فعالیت هستند.

گفتنی است این هتل در منطقه‌ای کوهستانی و جنگلی قرار دارد و پیش از این و در سال‌های گذشته تیم‌های مختلفی از کشورمان مثل پرسپولیس، تیم ملی امید و گسترش فولاد در هتل یادشده اردو زده‌اند.

شایان ذکر است نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال کشور، صبح روز سه‌‎شنبه این هفته، فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد آنکارا ترک خواهد کرد.

اردوی 14 روزه کردان کرج صنعت نفت آبادان عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

602

کد خبر: 800199

وب گردی

وب گردی