راه‌اندازی کتابخانه‌ای دریک  روستا

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، در تاریخ سوم تیرماه به همت فرهنگسرای ملل و با مشارکت خیرین فرهنگی، کتابخانه اهدایی روستای دورسون آباد در جنوب شهر تهران افتتاح می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ با مشارکت پایگاه بسیج شهید بهشتی مقدمات راه‌اندازی کتابخانه‌ای در روستای دورسون‌آباد از طریق نذر کتاب و همکاری خیرین فرهنگی فراهم کرده است.

کردی ادامه داد: راه‌اندازی این کتابخانه با نگاهی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود تا فرهنگ اشتغال و کارآفرینی را در این روستا اشاعه دهیم. چرا که بسیاری از جوانان این روستا بیکار هستند و بخشی از آسیب‌های اجتماعی که در شهر تهران به علت نرخ بیکاری مناطق حاشیه ای شهر تهران است. لازم به ذکر است که اینگونه اقدام در جهت توزیع فرصت های فرهنگی هنری در مناطق محروم شهر تهران انجام می گیرد.

رییس فرهنگسرای ملل تصریح کرد: در این کتابخانه با طرح «جهاد مهربانی» قصد داریم با مشارکت نیروهای نیکوکار برنامه‌های فرهنگی اثربخشی برای ۲۳۴ خانوارساکن در این روستا برگزار کنیم.

گفتنی است مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک واقع فرهنگسرای ملل در بزرگراه صدر، خیابان قیطریه واقع شده است. علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکزمی توانند به نشانی اینترنتی و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی@farhangsaramelal۱ مراجعه کنند.

502

کد خبر: 800222

وب گردی

وب گردی