هزینه میلیاردی روی دست استقلال / زرنگ بازی از نوع پروفسور

دو تیم پایتخت در فصل نقل و انتقالات برای جذب بازیکن هزینه های زیادی انجام داده اند.

به گزارش ایسکانیوز، استقلالی ها تاکنون از پرسپولیس بهتر عمل کرده اند و بازیکنان گرانی را جذب کرده اند تا در لیگ هفدهم از ابتدا در کورس قهرمانی باشد.

شجاعیان گران قیمت ترین بازیکن لیگ

داریوش شجاعیان گران قیمت ترین بازیکن لیگ محسوب می شود. این بازیکن برای حضور در استقلال یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از باشگاه گرفته و یک ملیارد هم هزینه رضایت نامه او بوده است و با این حساب می توان شجاعیان را گران قیمت ترین ملی پوس دانست که به جمع شاگردان منصوریان اضافه شده است.

قرارداد 500 هزار دلاری منتظری با استقلال

پژمان منتظری دومین ملی پوش که به استقلال پیوست برای عقد قرارداد جلسه چند ساعته و طولانی را در باشگاه با مسوولان برگزار شد. او ابتدا از آبی پویشان 700 هزار دلار درخواست کرده بود اما این ملی پوش به استقلالی ها تضعیف داد و راضی شد با عقد قراردادی به مبلغ 500 هزار دلار دو فصل در استقلال بازی کند. البته منتظری برای تیم منصوریان هم شرط گذاشت که اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد می تواند قرارداد را فسخ کند.

مهاجم میلیاردی استقلال خوزستان

حسن بیت سعید بازیکنی که از تیم های خارجی هم پیشنهاد داشت اما ترجیح داد با قراردادی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی استقلالی شود و از این تیم به تیم ملی برسد. بیت سعید به خاطر قولی که به منصوریان داده بود ترجیح داد تا در ایران برای آبی پوشان تهرانی به میدان برود.

افزایش دستمزد شهباززاده

سجاد شهباززاده که از سال گذشته با استقلالی ها به توافق رسیده بود رسماً با این تیم قرارداد امضا کرد. او هم مانند رقیب خود در خط حمله با مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومانی حاضر شد در جمع شاگردان منصوریان حاضر شود.

قرارداد این بازیکن در تسلال 800 میلیون تومان بوده است.

جوان بوشهری 300 میلیونی شد

مهدی قائدی، دیگر بازیکن جوان استقلال است که با قراردادی 350 میلیون تومانی قرارداد امضا کرده است. البته آبی پوشان 100 میلیون تومان بابت رضایت نامه این بازیکن به ایران جوان پرداخت کردند که نیمی از این پول به خود قائدی پرداخت شد.

زرنگ بازی از نوع پروفسور

حال در مقایسه با مبلغ قرارداد پرسپولی ها با شاگردان منصوریان کمتر بوده است که مبلغ حدودی آنها به شرح زیر است:

گادوین منشا حدود 500 هزار دلار، شجاع خلیل زاده یک میلیارد، سیامک نعمتی 600 میلیون تومان، شایان مصلح 500 میلیون تومان

البته پرسپولیسی ها بیشتر سعی کردند تا با افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان اصلی استخوان بندی فصل گذشته تیم را حفظ کنند.

601

کد خبر: 800228

وب گردی

وب گردی