آغاز طرح «عیدانه کتاب»در شعبات کتابشهر

طرح «عیدانه کتاب» به مناسبت عید فطر از امروز(شنبه) در 42 شعبه کتابشهرهای ایران آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کتابشهر ایران، مدیرعامل این موسسه گفت: دسترسی برابر و عادلانه به اقلام و فرآورده های فرهنگی و هنری چون کتاب، لوازم صوتی و تصویری، نرم افزارهای اینترنتی و بازی های سالم فکری یکی از مفاد منشور حقوق شهروندی است.
حامد شفیق افزود: برآورده شدن این امر مستلزم ایجاد شبکه توزیع محصولات فرهنگی و هنری در اقصی نقاط کشور است، به نحوی که همه شهروندان به صورت برابر به فرآورده های فرهنگی دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: در کنار گسترش پایانه های فروش کتاب و محصولات فرهنگی، تامین محصولات فرهنگی مورد نیاز خانواده و اقشار ضعیف جامعه که از مفاد موکد منشور حقوق شهروندی است، یکی دیگر از دغدغه های مدیران و کارگزاران کتابشهر است.
شفیق اضافه کرد:‌ از سال 94 تاکنون بیش از صدها نمایشگاه و طرح های فروش ویژه کتاب چون «عیدانه کتاب» در بیش از 40 کتابشهر ایران برگزار شده که در این نمایشگاه ها و عیدانه ها، محصولات فرهنگی با تخفیف های ویژه در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است.
به گفته شفیق، به مناسبت عید فطر، کتابشهر ایران طرح عیدانه کتاب را از امروز تا پایان هفته در شعب مختلف این مرکز به اجرا گذاشته و خانواده های ایرانی می توانند با مراجعه به این مراکز از تسهیلات طرح عیدانه کتاب بهره مند شوند.
عیدانه کتاب یلدا، از امروز (شنبه سوم تیر ماه) به مدت یک هفته در شعبات مختلف فروشگاه های زنجیره ای کتابشهر برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای آشنایی با پراکندگی جغرافیایی فروشگاه های کتابشهر، دسترسی به نشانی و شماره تماس و نحوه بهره مندی از مزایای این طرح، به نشانی اینترنتی www.ketabshahr.com مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش، موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه‌اندازی کرده است.
502

کد خبر: 800294

وب گردی

وب گردی